usg jamy brzusznej - pełny pęcherz?

1. Data: 2006-09-04 11:47:27

Temat: usg jamy brzusznej - pełny pęcherz?
Od: "sq4ty" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja znów o pęcherzu :).

W środę idę na usg jamy brzusznej, i o ile pani podała mi dawkowanie
Espumisanu, to nie powiedziała nic o pęcherzu, czy ma być pełny czy nie.
Wiem, że muszę być 6 h na czczo (bo badanie jest o 15), ale skoro mam
problem z pęcherzem, to chyba powinien być wypełniony, z tego co czytałam w
necie. Ile trzeba wypić wody i kiedy? Jeśli litr to nie ma szans - nie dość,
że tyle to mi się chyba nie zmieści do żołądka, to jeszcze chyba nikt nie
zdąży mi zrobić badania, bo się zesikam :).

Podpowiedzcie coś, bo jeszcze nigdy nie miałam USG.

Maja

2. Data: 2006-09-04 12:00:59

Temat: Re: usg jamy brzusznej - pełny pęcherz?
Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> [...]
> że tyle to mi się chyba nie zmieści do żołądka, to jeszcze chyba nikt nie
> zdąży mi zrobić badania, bo się zesikam :).

Ja na dwie godziny przed badaniem wypiłam prawie półtoralitra płynów i
wystarczyło.

--
eMCe

3. Data: 2006-09-04 18:15:55

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

> Ja na dwie godziny przed badaniem wypiłam prawie półtoralitra płynów i
> wystarczyło.

wypic zalecaja nawet mniej, a ja i tak nie jestem w stanie wytrzymac i to
badanie to dla mnie meka:(

4. Data: 2006-09-04 19:26:49

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz dlaczegoma być pełny?
Bo ci niedouczeni pacani inaczej by nie potrafili go znaleźć.

Więc się nie pszejmuj, jeśli jest on istotny w badaniu, lub organy obok,
to ile nie wypijesz, i tak ci napiszą, że brak w nim plynu itp.

Jeśli będzie dobry specjalista, to mu pusty nie będzie wcale pszekadzał,
a pewne organy będzie nawet widać lepiej.

A katować się piciem 1-2l pszed badaniem nie ma sensu,
możesz tylko nabawić się np. zawału.

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Zmiana parametrów soczewek
Prośba o diagnozę i polecenie szpitala/lekarza
czy to zatrucie??
Bolący łokieć
Urzadzenie Sense Wear do pomiaru kalorii ..