ustawienie kregow

1. Data: 2003-11-28 18:53:36

Temat: ustawienie kregow
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy znacie moze namiary na dobrego kregarza, ktory ustawi mi kregi szyjne?
i wogole moze ktos wie jak to sie odbywa i jak sie do tego przygotowac?
i przede wszystkim czy takie poprzesuwane kregi moga miec na cos wplyw, czy
lepiej ich nie ruszac?

Magda

2. Data: 2003-11-28 20:33:59

Temat: Re: ustawienie kregow
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na stronę www.kregoslup.polbox.pl i tamci ci szyję nastawią.
fixrambo

3. Data: 2003-11-29 19:10:26

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź na stronę www.kregoslup.polbox.pl  i tamci ci szyję nastawią.
>                                               fixrambo
>
> Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy

tel.32-258-00-79 a drugi z Kielc Dr Stodolny tel.41-361-68-04, obydwaj są
bardzo dobrzy z praktyką 30 letnią. Nie bój się miałam zabiegi już kilka razy
naprawdę pomagają. To są lekarze od których się w Polsce uczyli prawie wszyscy
kręgarze.

4. Data: 2003-11-29 23:52:38

Od: "EDXER" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wogole moze ktos wie jak to sie odbywa i jak sie do tego przygotowac?
> i przede wszystkim czy takie poprzesuwane kregi moga miec na cos wplyw,

Osądź sama:
http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/ch
irostroke.html

Nerwica- w jaki sposob dostac rente, na czas rekonwalescencji.
Signopam - efekty ub
nadzerka
trochę głupie pyt. - czy do produkcji niekt. kosmetyków wykorzystuje się spermę?
Zatoki - pomozcie