uwaga na kiełbasę !!!!

1. Data: 2002-01-29 08:05:21

Temat: uwaga na kiełbasę !!!!
Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

http://wegetarianizm.gery.pl/inni/art3.htm

i wiemy już wszystko. Uwaga na kiełbasę, ponieważ u osób spożywających
kiełbasę ciało kształtuje się na kształt walca.

Ponadto okazuje się, że szczepienia na grypę nie są już konieczne -
wystarczy jedynie nie jeść świnek, a wraz z nimi tychże wirusów.

Zapraszam do dyskusji na temat wpływu kształtu jedzenia na kształt naszego
ciała.

Pytanie do wegetarian: a co z bananami?

pozdr
Grzegorz

2. Data: 2002-01-29 12:43:29

Temat: Re: uwaga na kiełbasę !!!!
Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <a35kgo$cvm$1@news.tpi.pl> Grzegorz Wasiak napisał(a):

> http://wegetarianizm.gery.pl/inni/art3.htm

Akurat ten artykuł bardziej dotyczy homeopatii niż wegetarianzmu.
Więcej o tym na stronie:
hhtp://www.doctorbannock.com/homotoxicology.htm

Daruma

--
Tomasz "Daruma" Góral http://www.ihar.edu.pl/~tgoral http://www.vege.pl
mailto:d...@p...fm PGPkeyID 0x4068441B GG:2392306 ICQ:4389322

3. Data: 2002-01-29 14:18:10

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat ten artykuł bardziej dotyczy homeopatii niż wegetarianzmu.
> Więcej o tym na stronie:
> hhtp://www.doctorbannock.com/homotoxicology.htm
Bł na stronie wegetariańskiej. Niezależnie jednak czego dotyczy, przyznasz
jednak, że wysuwanie argumentów typu "jesz banany, to będziesz miał krzywy
kręgosłup', jest delikatnie mówiąc wesołe.
A co do konkretów - wegetarianie nie miewają gryp? - pytanie serio.
pozdr
Grzegorz

4. Data: 2002-01-29 14:43:28

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Wasiak wrote in message ...
>A co do konkretów - wegetarianie nie miewają gryp? - pytanie serio.<

odpowiedz tez serio - gryp nie miewam
katarzyna, weganka

5. Data: 2002-01-29 14:49:02

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> i wiemy już wszystko. Uwaga na kiełbasę, ponieważ u osób spożywających
> kiełbasę ciało kształtuje się na kształt walca.

interesujace!!! jak do tej pory walca nie przypominam :-)

> Ponadto okazuje się, że szczepienia na grypę nie są już konieczne -
> wystarczy jedynie nie jeść świnek, a wraz z nimi tychże wirusów.

bzdury.
Grype u ludzi wywoluja specyficzne wirusy grypy atakujace
tylko czlowieka! jesli nawet swinia jest chora na grype jest
to "swinska" grypa a nie ludzka, tak jak swinia nie zarazi sie
od czlowieka to po pierwsze, po drugie
zeby wirus grypy wywolal chorobe musi pojawic sie w srodowisku
dla niego korzystnym, w wypadku grypy w drogach oddechowych
i jesli sie go np. zje to na grype sie nie zachoruje, ale jesli sie
go wprowadzi wdychajac wtedy choroba wystapi.
wiec jesli uslyszysz od weterynarza, ze kot ma grype
nie wyprowadzaj kota albo siebie z domu :-))
iwon(k)a

6. Data: 2002-01-29 14:54:17

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go wprowadzi wdychajac wtedy choroba wystapi.
> wiec jesli uslyszysz od weterynarza, ze kot ma grype
> nie wyprowadzaj kota albo siebie z domu :-))

A najgorsze to są choroby którymi mozemy zarazic się od swiń droga płciową :))

7. Data: 2002-01-29 19:55:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do konkretów - wegetarianie nie miewają gryp? - pytanie serio.

1.nie jestem wegatarianka.
2.nie chorowalam na grype odkad siega moja
swiadoma pamiec.
iwon(k)a

8. Data: 2002-01-30 16:55:22

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> wrote in

> Uwaga na kiełbasę, ponieważ u osób spożywających
> kiełbasę ciało kształtuje się na kształt walca.

LOL! Kiedyś o tym słyszałem, ale już zapomniałem. Fajnie, że
przypomniałeś, ubaw niezły. A o człowieku, który jadał same pokrzywy i był
cały zielony słyszałeś (na pl.soc.wegetarianizm był człowiek, który to
opowiadał)?
Od razu mówię, że weg*anizm nie chroni przed głu^Wniekonwencjonalnym
myśleniem. Chyba nic przed tym nie chroni.

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

9. Data: 2002-01-31 07:50:05

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a39c2a.3vvp49f.1@roses.of.many.colours...
> [...]
> przypomniałeś, ubaw niezły. A o człowieku, który jadał same pokrzywy i był
> cały zielony słyszałeś (na pl.soc.wegetarianizm był człowiek, który to
Niestety nie, bo do wegetarian raczej rzadko zaglądam ;-) Na pewno niezłe...
> Od razu mówię, że weg*anizm nie chroni przed głu^Wniekonwencjonalnym
> myśleniem. Chyba nic przed tym nie chroni.
Nie chodziło mi o to, żeby pogrążać weg..nizm, bo jak już kiedyś pisałem,
oszołomów wszędzie nie brak. Zafascynowało mnie trochę średniowieczne
podejście do tematu ;-)))
pozdr
Grzegorz

ZIELONA HERBATA w kapsułkach