uzależnienie od internetu

1. Data: 2002-05-19 10:41:40

Temat: uzależnienie od internetu
Od: "orłosia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co możecie powiedzieć na ten temat? plusy i minusy
Pozdrawiam
Małgorzata

2. Data: 2002-05-19 22:30:12

Temat: Re: uzależnienie od internetu
Od: "Caltha" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co możecie powiedzieć na ten temat? plusy i minusy

plusy uzależnienia? nie dostrzegam

Caltha

3. Data: 2002-05-20 06:08:33

Od: "nook" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "orłosia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Co możecie powiedzieć na ten temat? plusy i minusy
> Pozdrawiam
> Małgorzata

Plusów nie ma, sa same minusy:
najwiekszy to wyalienowanie,
zanidbywanie partnera ,
zdenerwowanie gdy pora zmusza do wyłączenia kompa,
zmiana herarchi wartosci,
ogólnie jest bee
pozdro

--
Wojtek
n...@g...pl

4. Data: 2002-05-20 14:35:12

Od: "Ewa Kremiec" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PLUSY??? Dotąd myślałam, że każde uzaleznienie, ma jedynie minusy.... chyba
że chodzi o PLUSY na rachunku zysków TPSA.....

5. Data: 2002-05-24 22:46:53

Od: "Makumba" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"orłosia" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam
> Co możecie powiedzieć na ten temat? plusy i minusy
> Pozdrawiam
> Małgorzata

Ciekawe pytanie...
Jakie sa plusy uzaleznienia?
:)))

6. Data: 2002-05-25 08:39:06

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Co możecie powiedzieć na ten temat? plusy i minusy

jezeli w uzaleznieniu znajdziesz ploooosy to nie jest uzaleznienie tylko
przyjemnosc....

7. Data: 2002-05-27 12:08:10

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 May 2002 10:39:06 +0200, Lechox wrote:

> jezeli w uzaleznieniu znajdziesz ploooosy to nie jest uzaleznienie tylko
> przyjemnosc....

plusy dla kogo?
bo kierując się twoimi słowami można dojść do wniosku, że dopóki
uzależniony w nałogu widzi coś dobrego (a zazwyczaj widzi) to jest to
tylko przyjemność...

--
emes (na) hyperreal info

8. Data: 2002-06-05 22:35:33

Temat: uzaleznienie od akoholu
Od: "mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś chcę się tylko przedstawić i przywitać, to mój "debiut" u Was i w
ośrodku leczenia uzależnień, mam nadzieję, że będę wartościowym członkiem
tej grupy i liczę na Waszą pomoc :))))))))

mirek

--
klap
GG 1791262 ; 72 422 :.........

9. Data: 2002-06-06 22:18:13

Od: "Y!" <y...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ej przestancie - jakby cos mialo same minusy to nikt by tego nawet nie
tkmnal, o zblizaniu sie do komputera nie mowiac. Uzaleznienie wlasnie na tym
polega, ze to co wciaga ma bardzo duze plusy i dlatego trudno przestac, a
minusy pojawiaja sie powolutku i niezauwazenie.
A jak mowa o uzaleznieniu od internetu i komputerow, to juz u nas niektorzy
zaczynaja sie zajmowac terapia.

10. Data: 2002-06-07 08:20:12

Od: "Caltha" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

plusy internetu (podobnie jak i paru innych niebezpiecznych uzywek...) - jak
najbardziej, mozna by kilka wymienic...
plusy uzaleznienia - brak (przynajmniej z punktu widzenia osoby
uzaleznionej,
bo mozna czerpac korzysci z cudzego uzaleznienia, ale chyba nie o to
chodzi... )

dwie radosne nowiny :)
Potrzebny oficjalny spis substancji nielegalnych.
Plan pracy.
Picie w literaturze
Potrzebny kontakt