videoprinter

1. Data: 2001-08-15 17:24:55

Temat: videoprinter
Od: "tpi" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilbym tanio videoprinter do USG
Jesli masz takowy to moj adres c...@w...pl

2. Data: 2001-08-16 18:50:44

Temat: Re: videoprinter
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tpi" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9leb9p$9gr$1@news.tpi.pl...
> Kupilbym tanio videoprinter do USG
> Jesli masz takowy to moj adres c...@w...pl

Misu rozczuliłeś mnie, może tutaj coś sobie znajdziesz (nie kupuj tanio bo
to pozrne, stracisz na serwis)

http://www.medsklep.pl/
Videoprinter czarno-biały
cena: 3 200,00 zł
nasza cena: 3 000,00 zł (netto:2 459,02 zł)
(oszczędzasz 200,00 zł)
videoprinter używany

Papier Sony 110HD
cena: 94,00 zł
nasza cena: 91,00 zł (netto:74,59 zł)
(oszczędzasz 3,00 zł)
papier do wideoprinterów

http://www.okmed.poznan.pl/polish/usg.htm
Urządzenia peryferyjne
* Videorecorder Super VHS - firmy Panasonic AG - MD 830/830 P
* Videoprinter kolorowy (duży format) - firmy Sony UP 5600
* Videoprinter kolorowy (mały format) - firmy Sony UP 1850 MD
* Videoprinter czarnobiały (mały format) - firmy Sony UP 890 MD
* Multiformat camera

http://www.oktus.com.pl/chtalfa.htm
Videoprinter P66E MITSUBISHI
UP 870 MD, UP 890 CE SONY

http://www.dsm.pl/promocja.htm
Do każdego zakupionego u nas aparatu z rodziny Kontron Sigma z trzema
głowicami dodajemy czarno-biały videoprinter P91E firmy Mitsubishi GRATIS*
!!!

- czas wydruku: 5 sek.
- wejścia: Composite video
- systemy: PAL/NTSC
- format wydruku: 100 x 75 mm (normal), 100 x 130 mm (large),
a także 50% NORMAL, 50% LARGE oraz ZOOM 150% i 170%
- wydruk z podziałem na: 2, 4 części oraz MULTIIMAGE
- tryb oszczędzania papieru (260 wydruków z rolki)
- nowy, ergonomiczny układ przycisków sterujących
- wydruk parametrów ustawień pod zdjęciem

Pozdr.
Sark

Proszę o informacje ....
plyn do higieny intymnej???