w celach ewidencyjno-statystycznych

21. Data: 2003-03-18 21:17:23

Temat: Re: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in message
news:b57u9j$on1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ależ Basiu, masz taką dużą wiedzę na temat ich uprawy, jakbyś
od
> wielu lat była właśnie właścicielką winnicy :-))

Największą wiedzę mam o przesadzaniu winorośli. Robiłam to trzy razy.
Właściwie bardziej dało mi w kość tylko przesadzanie hortensji (dwie
osoby+taczka) i kokornaku (jw.). Ale ten korzeń winorośli, ciągnący się za
krzakiem jak pyton przez pół ogródka - kopanie rowka na parę metrów
długiego- zawijanie ogona w rowku - desperackie obcinanie ogona nie
mieszczącego sie w rowku - niezliczone ilości wody do podlewania po
przesadzeniu - koszmar śniący się czasami:-D

Pozdrawiam, Basia.

22. Data: 2003-03-18 21:22:31

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> To co? Nie ociepliłeś i po Twojej winniczce już tylko wspomnienie ? (:-(((

> Pozdrawiam - Jagoda

Właśnie nie, okopczykowałem byle jak, ale i tak nie wymarzły :-(
:-) Bogusław

23. Data: 2003-03-18 21:54:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in message news:b57vtr$a6r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> czy może Pan na nie głównie patrzy z lubością....

Nareszcie tajemnica janusza zostala rozszyfrowana! :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2003-03-19 00:43:07

Temat: Odp: w celach ewidencyjno-statystycznych
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:r...@4...com..
.
> On Tue, 18 Mar 2003 14:04:52 +0100, "Janusz Czapski"
> <j...@t...pl> wrote:
>
> Wiesz, bywaja takie winogrona, ze lepiej juz szpinak z brukselka
> zjesc niz wziac je do ust.
Wiem. Nie używam. Ale są też super :-)

> Ciekawe, czy moja eksperymentalna Iza Z. przezyla,

Zapewniam Cię, że Izie taka zima nie straszna ;-)

bo ukorzenione > cudo z supermarketu padlo przy pierwszym podmuchu tej
zimy...

Gdyby Ci nie padlo to przeciez ten market nie zarobił na sprzedazy Ci
następnego...
Pozdrawiam :-)
Janusz

25. Data: 2003-03-19 00:45:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b57d9j$ij2$...@n...onet.pl...
> No ale winogrona to przecież takie śliwki zebrane w grona, nieprawdaż?

Niektore odmiany (np. Arkadia) mają nawet jagody porównywalnej wielkości.
:-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

26. Data: 2003-03-19 00:53:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b57vtr$a6r$...@a...news.tpi.pl...
> Panie Januszu, bardzo mnie nurtuje, czy Pan winogrona lubi w każdej
postaci
Pan Janusz lubi je w kazdej postaci :-)
> (nawet niekoniecznie o alkoholu myślę) i czy Pan z nimi robi jakieś
> niezwykłe rzeczy (kulinarnie, rzecz jasna;-)) ,
Pan Janusz robi :-)

> czy może Pan na nie głównie patrzy z lubością....
Pan Janusz patrzy tez na nie z lubością :-)
> albo co?
Albo co - też! :-))
Pozdrawiam :-))
Pan Janusz

27. Data: 2003-03-19 00:55:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:sAMda.84318$j...@t...neo.rr.com.
..
> "Joanna" <j...@w...pl> wrote in message

> Nareszcie tajemnica janusza zostala rozszyfrowana! :-)

Żadna tajemnica. Od zawsze Wam mówiłem o estetycznych walorach winorosli.
:-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

28. Data: 2003-03-19 07:28:16

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Mar 2003 01:43:07 +0100, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>bo ukorzenione > cudo z supermarketu padlo przy pierwszym podmuchu tej
>zimy...
>
>Gdyby Ci nie padlo to przeciez ten market nie zarobił na sprzedazy Ci
>następnego...

On, ten supermarket nie bardzo zarobil na sprzedazy mi tego cuda.
Cudo to byl kawalek patyka od zielonego winnego grona (na ktorym
to gronie wlasnie smarket zarobil). Wetkniety w ziemie ukorzenil
sie i rosl sobie spokojnie caly ub. rok na dzialce, o czym
meldowalam na biezaco. I juz go nie ma. Tak bardzo nie zaluje, bo
byl wrazliwy na maczniaka i brzydko wygladal.

Pozdrawiam,
Anula :-)

29. Data: 2003-03-19 08:53:29

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <j...@w...pl> wrote in news:b57vtr$a6r$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> Pan ich miliony ton
> czy może Pan na nie głównie patrzy z lubością....

Jak przeczytalam, to zaczelam sie chichotac, a potem nie moglam
sie powstrzymac :-)

Winorosli zarosla pod Lublinem sie plonia
pieszczone sekatorem Janusza i dlonia
winne grona nabrzmiale
do wytrysku dojrzale
pod lubieznym spojrzeniem sok ronia

W wirze zadz Janusz na winorosl natrze
coz, gdy uczuc eksplozje staja sie coraz rzadsze
bo jawna milosc do krzakow
mocno gorszy rodakow
Tak nie wolno?... sobie chociaz popatrze...

Pozdrowienia - Ewa Sz. wiosenna

30. Data: 2003-03-19 10:31:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> [...]
> bo jawna milosc do krzakow
> mocno gorszy rodakow
> Tak nie wolno?... sobie chociaz popatrze...

Wielkie dzięki!!! :-))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Skarlanie