w co sie ubiera miss ??

1. Data: 2006-08-14 18:55:46

Temat: w co sie ubiera miss ??
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jak w temacie http://serwisy.gazeta.pl/fotografie/1820649,35078,35
49188.html
pozdrawiam
iza

2. Data: 2006-08-19 16:55:58

Temat: Re: w co sie ubiera miss ??
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarze napisał(a):
> witam
> jak w temacie http://serwisy.gazeta.pl/fotografie/1820649,35078,35
49188.html

Ja tak w nawiązaniu do tych kostiumów... Kilka dni temu postanowiłam
pogrzebać w zagranicznych kanałach w poszukiwaniu jakiś angielskich.
Oczywiście - jak to zwykle bywa - głównie wyszukanie trafiało na
niemieckie. Na jednym z nich powtarzają stare odcinki Beverly Hills
90210. Zatrzymałam się na chwilę, bo mi oko zbielało - Kelly miała tak
piękną narzutkę-bluzkę szydełkową, że mi dech zaparło (a trochę ich
oglądam na bieżąco dzięki Wam i netowi ;) ). Co ciekawe, zatrzymałam się
do końca odcinka (15 minut) - i trzeba przyznać, że BH jakoś już wtedy
kreowało modę na szydełkowe ciuchy - oprócz Kelly, biustonosz od
kostiumu miała Dona (nic ciekawego w sumie, ale szydełkowe :) ), a
ówczesna dziewczyna Davida (moja pamięć jej imienia nie obejmuje ;) )
bardzo ładną bluzkę zrobioną na drutach z wykończeniem dołu i rękawami z
ananasków :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

[szydełko] prosba o opis i schemat po polsku sweterka wiązanego z Małej Diany
xxx jesień
[OT] sierpniowe spotkanie w Krakowie (2006)
[szydełko] aniołki - linki
xxx poszukuje