w temacie chust-pomoc prosze

1. Data: 2005-10-17 17:30:11

Temat: w temacie chust-pomoc prosze
Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
ja dalej w temacie szali, poncho i chust
i wlasnie mam pytanie do bardziej doswiadczonych bo chcialam zrobic chuste
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=24282&o
b=0 numer 36 (ta
czerwona) obracam schematem i ni jak nie moge sie polapac
wychodzi mi na to ze jest robiona z 2 czesci laczonych w srodku tylko nie
wiem jak zaczac i od ktorej strony
pomozecie mi rozszyfrowac?
pozdrawiam
ania

2. Data: 2005-10-17 18:09:29

Temat: Re: w temacie chust-pomoc prosze
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <

> [...]
> czerwona) obracam schematem i ni jak nie moge sie polapac
> wychodzi mi na to ze jest robiona z 2 czesci laczonych w srodku tylko nie

Robisz w całości, pierwszy rząd to ten mały trójkącik na środku (najpierw
kółeczko z łańcuszka), czyli 3 o. łańcuszka na brzeg, 2 o. łańcuszka, 3
słupki pojedyncze, 3 oczka łańcuszka, 3 słupki pojedyncze, 2 oczka
łańcuszka, 1 słupek na brzeg, potem drugi rząd wg schematu, na rysunku jest
połowa chusty, pozioma linia to brzeg chusty, pionowa to miejsce złożenia
( ta linia wypada w połowie 3 oczek łańcuszka).

Elżbieta

3. Data: 2005-10-17 20:26:32

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Elżbieta
>
> rzeczywiscie, to mi rozjasnilo choc nigdy bym na to nie wpadla
mam jeszcze tylko pytanie o "motyw" bo robi sie chyba ile sie chce prawda?
(na zdjeciu jest wiecej "kwadracikow" niz na schemacie-stad pytanie)
ale bardzo naprawde bardzo dziekuje za rozjasnienie sprawy
pozdrawiam anna

4. Data: 2005-10-18 06:56:48

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161"

> mam jeszcze tylko pytanie o "motyw" bo robi sie chyba ile sie chce prawda?
> (na zdjeciu jest wiecej "kwadracikow" niz na schemacie-stad pytanie)
> ale bardzo naprawde bardzo dziekuje za rozjasnienie sprawy

:))
Tak, napisali nawet, że ilość motywów zaeży od pożądanej wielkości chusty,
wykończyc frędzlami 18 cm :)

Elżbieta

[xxx] nowy Popcorn Bear
(szydelko) bluzeczki