walka z wełnowcami

61. Data: 2014-07-21 15:25:58

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 15:21, FEniks pisze:

> I to ja tu jestem okrutnicą?

Że koty to okrutne małe dranie, już pisałam.
Ale i tak je się lubi, a nawet uwielbia. Więc się nie przejmuj.
"Grunt to styl".
--
B.

62. Data: 2014-07-21 15:30:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na cóż, takie życie - bąki zbijasz, to potem pod oknem
> o czyjąś łaskę się modlisz.

Sytuacja życiowa go do tego pchła.

--
Jarek

63. Data: 2014-07-21 19:02:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sytuacja życiowa go do tego pchła.

Cóż tu dużo gadać - mięczak z niego i już.

Ewa

64. Data: 2014-07-21 19:03:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 15:25, bbjk pisze:

> Że koty to okrutne małe dranie, już pisałam.
> Ale i tak je się lubi, a nawet uwielbia. Więc się nie przejmuj.
> "Grunt to styl".

A grunt ponoć zabija.

Ewa

65. Data: 2014-07-21 19:06:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Cóż tu dużo gadać - mięczak z niego i już.

Tym razem bym mu to puścił płazem.

--
Jarek

66. Data: 2014-07-21 19:18:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem bym mu to puścił płazem.

Nie ma tak dobrze, motyla noga!

Ewa

67. Data: 2014-07-21 19:33:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Nie ma tak dobrze, motyla noga!

I tak się zasłoni.

--
Jarek

68. Data: 2014-07-21 20:18:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I tak się zasłoni.

To do diabła go poślę.

Ewa

69. Data: 2014-07-21 20:26:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> To do diabła go poślę.

Aż zajęczy.

--
Jarek

70. Data: 2014-07-21 20:34:45

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja Was "kręcę", ale napisaliście dużo o zwalczaniu wełnowców na drzewach
> owocowych, a w szczególności na jabłoniach.

Hejka. Widzę wyraźnie jak poważne skutki w postaci torsji twórczych
wywołują upały.
Pozdrawiam milcząco Ja...cki

znikam z forum na około rok
Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG