walka z wełnowcami

71. Data: 2014-07-21 21:26:38

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jul 2014 20:26:11 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Aż zajęczy.

Wiem! - szczawik!
;-P

72. Data: 2014-07-22 08:52:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aż zajęczy.

O to chodzi, żeby go wreszcie wykurzyć.

Ewa

73. Data: 2014-07-22 12:06:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> O to chodzi, żeby go wreszcie wykurzyć.

Jak się zacietrzewi, to nigdzie nie pójdzie.

--
Jarek

74. Data: 2014-07-22 13:17:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się zacietrzewi, to nigdzie nie pójdzie.

Alibo jeszcze zacznie śledzić.

Ewa

75. Data: 2014-07-22 14:28:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Alibo jeszcze zacznie śledzić.

Takie praktyki, to sianie zdorszenia.

--
Jarek

76. Data: 2014-07-22 14:38:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Takie praktyki, to sianie zdorszenia.

I wymaga przywalenia.

Ewa

77. Data: 2014-07-22 14:55:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I wymaga przywalenia.

Od czego może mu sie pokiełbasić we łbie.

--
Jarek

78. Data: 2014-07-22 15:36:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Od czego może mu sie pokiełbasić we łbie.

I utknie gdzieś na płocie.

Ewa

79. Data: 2014-07-22 15:41:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora