walkie! Gdzie jesteś?

1. Data: 2003-08-11 21:29:20

Temat: Re: walkie! Gdzie jesteś?
Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sagit" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bh91rr$mft$1@nemesis.news.tpi.pl...
> O POJAWIŁA SIĘ GŁÓWNA ŚLEDCZA prk! Zaraz rozsądzi po właściwościach kto
jest
> kim.
Ma pamięc do numerków.

sagit

1. Data: 2003-08-11 21:36:10

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-08-11 23:22:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Morrigan* skreślił te oto słowa:
>

> Ile razy musisz przeczytac tekst : "Nie karmic trola", zebys zdolala pojąc
> jego sens?
>
> Wybacz, ale przez takich dokarmiaczy jak Ty to swinstwo jeszcze tu jest.

Z tego co zauwazylam, on rozmawia sam ze soba, tworzy nowe watki, sztucznie
podtrzymuje dyskusje i nie wydaje mi sie, zeby tak latwo odpuscil. Tylko
zauwazylam, ze post byl nie w temacie grupy, a potem wyjasnilam sprawe
swojej tozsamosci roznej od walkie. Ot, tyle. Nie mialam zamiaru odpisywac
nic ponadto, co i teraz uczynie.
EOT.

pozdrawiam,
Mor.

1. Data: 2003-08-11 21:43:32

Od: "Meorrigan" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile razy musisz przeczytac tekst : "Nie karmic trola", zebys zdolala pojąc
> jego sens?
I nie pouczaj mnie, bo nie jesteś moją matką!

pozdrawiam,
Mor.

1. Data: 2003-08-11 21:47:52

Od: "szczurek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zauwazylam, ze post byl nie w temacie grupy, a potem wyjasnilam sprawe
> swojej tozsamosci roznej od walkie. Ot, tyle. Nie mialam zamiaru odpisywac
walkie! Przestań zaśmiecać grupę. Przecież każdy cię tu rozpoznaje. No tak
jak rozwaliłyście grupę, to powinno być w podręcznikach netu! :-(((

szczurek

1. Data: 2003-08-11 21:53:34

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meorrigan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> I nie pouczaj mnie, bo nie jesteś moją matką!
>
> pozdrawiam,
> Mor.

Korzystanie z podobienstwa nickow, zeby zachowac sie nieuprzejmie w stosunku
do kogos jest tchorzliwe i zalosne. A mnie pouczenie Lii wcale nie ubodlo, a
ta sytuacja pokazala, ze miala racje.

Mor. czyli Atena Smolinska

1. Data: 2003-08-11 21:57:49

Od: "szczurek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mor. czyli Atena Smolinska
NIEDOSTĘPNA
Atena różniła się pod jednym od innych bóstw. Nie zajmowała ją miłość,
małżeństwo, etc. Była niedostępną dziewicą. Nie byłą jednak oziębła. Po
prostu nie miała czasu na miłość. Zasłynęła tak, że za patronkę uważali ją
filozofowie i uczeni.
http://www.vitor.pl/~szymon/bog/atena.html

szczurek

1. Data: 2003-08-11 22:06:20

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:
> rec to chyba hierarchia "rozrywka".

Albo "nagrywanie" ;-)

J.

1. Data: 2003-08-12 06:03:07

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

> rec to chyba hierarchia "rozrywka". Nie jest moją rozrywką łamanie serca
> walkie!

z twojej teskonoty wynika ze nie ty jejserce zlamales tylko ona tobie
napisz o tym na alt.pl.milosc.kacik-zlamanych-serc cos ci tam doradza :)

Nea
--
"Bo to co nas podnieca to sie nazywa kasa, a kiedy w kasie forsa to sukces
pierwsza klasa bo to co nas podnieca to czasem tez jest seks a seks + pełna

przepis na keczup
Prosba o przepis
Gdzie w Krakowie kupic amoniak spozywczy i zurawine do miesa
pyzy
[P] Ciasto z cukinii