wariacje drinkowe

1. Data: 2003-09-08 09:01:15

Temat: wariacje drinkowe
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, że wybaczycie spam.......
Jeśli ktoś ma ochotę na osobiste wariacje drinkowo-kulinarne zapraszam
na strone firmy, w której pracuję:
www.kuger.pl

Eulalka
ps. Jeszcze raz przepraszam, ale co mam się sama delektować.

1. Data: 2003-09-08 09:39:12

Temat: Re: wariacje drinkowe
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:
> ps. Jeszcze raz przepraszam, ale co mam się sama delektować.

fajna witryna.....ale autor chyba przedobrzyl i nie bardzo wiadomo do
kogo jest skierowana.... skoro to jednak firma z siedziba w Sopocie to
nie godzi sie czepiac :)

J.

1. Data: 2003-09-08 09:57:29

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> fajna witryna.....ale autor chyba przedobrzyl i nie bardzo wiadomo do
> kogo jest skierowana.... skoro to jednak firma z siedziba w Sopocie to
> nie godzi sie czepiac :)

Ona generalnie kierowana jest do tych co wiedzą co chcą kupić.... stąd
może troche niejasna, ale generalnie przy odrobinie dobrej woli można
znaleźć to czego się szuka.
Co do firmy - to jedyny i wyłączny importer tych rarytasków, więc albo
się kupi tutaj, albo kolosalnie przeplaci w sklepie, który kupił u nas
wczesniej ;-)

Eulalka

1. Data: 2003-09-08 10:49:15

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========
Bardzo mi się podoba to słowo:

"wyszejkerować" z lodem

Rewelacja!

waldek
========

1. Data: 2003-09-10 19:49:52

Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do firmy - to jedyny i wyłączny importer tych rarytasków, więc albo
> się kupi tutaj, albo kolosalnie przeplaci w sklepie, który kupił u nas
> wczesniej ;-)
>
> Eulalka

Ja kupilam ten syrop w Bomi w Gdansku za 28 zl!Wiec uwazam ze jednak
bardziej oplaca sie kupic je w sklepie (bez kosztow przesylki)
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-09-11 10:36:32

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BeatkA napisał:

> Ja kupilam ten syrop w Bomi w Gdansku za 28 zl!Wiec uwazam ze jednak
> bardziej oplaca sie kupic je w sklepie (bez kosztow przesylki)
> Pozdrawiam Beata

Pojemność 0,7 czy 0,25 litra?
Bo 0,7 to chyba nie - musieli by sami dopłacac do VATu.

Eulalka

1. Data: 2003-09-11 20:08:16

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka napisał:

> Pojemność 0,7 czy 0,25 litra?
> Bo 0,7 to chyba nie - musieli by sami dopłacac do VATu.
>
> Eulalka

Gwoli ścisłości: mała butelka w Bomi - 28 zł, u importera (czyli u mnie,
jak kto woli) - 14 zł, duża butla - ponad 35zł do 40 zł - zależy jeszcze
gdzie, u mnie - 28 zł.

Jeżeli firma jest wyłącznym importerem, to gdziekolwiek tego nie kupisz,
wyszło to ode mnie ;-) A towar zazwyczaj zyskuje u pośredników, i
zazwyczaj nie na jakości - raczej na cenie.

Eulalka

1. Data: 2003-09-11 20:37:42

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> [...]
> zależy jeszcze gdzie, u mnie - 28 zł.
>
> Jeżeli firma jest wyłącznym importerem, to gdziekolwiek tego nie

Wot i Eulalka nam zostala kapitalistka ;-)

J.

1. Data: 2003-09-11 20:47:46

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> Wot i Eulalka nam zostala kapitalistka ;-)
>
> J.

Eeee tam tylko się zidentyfikowałam, nie chcący z resztą. Ale jak sie
nie identyfikowac, jedynym pracownikiem tam będąc?

Eulalka

1. Data: 2003-09-11 21:02:11

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:
> Ale jak sie
> nie identyfikowac, jedynym pracownikiem tam będąc?

No fakt :)

J.

sos mietowy
Czym karmic mozg?