warkocz nie z 3 ale z 4 częsci

1. Data: 2005-08-21 11:49:48

Temat: warkocz nie z 3 ale z 4 częsci
Od: "Jolmira" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką prośbę.........może ktoś z WAs zna sposób jak zrobić warkocz z 4
części? dobrze byłoby gdyby to bylo pokazane w obrazkach nawet?
Kiedyś to umiałam ..... ale nie pamiętam już tego
Pomóżcie proszę
--
:)

2. Data: 2005-08-21 19:02:44

Temat: Re: warkocz nie z 3 ale z 4 częsci
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolmira <J...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> części? dobrze byłoby gdyby to bylo pokazane w obrazkach nawet?
> Kiedyś to umiałam ..... ale nie pamiętam już tego

Jeżeli myślimy o tym samym, to robi się to tak: najprośceij mówiąc robisz
dwa warkocze obok siebie. Pierwszy skręca w prawo, a drugi w lewo.
Przeznaczasz na nie conajmniej 8 prawych oczek - 4 na jeden i 4 na drugi.
Najlepiej wyglądają takie "grubsze", np. z 16. Ale to już kwestia gustu :)
Mam nadzieje, że pojęłaś cokolwiek z mojego opisu :) Chyba prościej nie
umiem...ale jakby co - służę pomocą.
Pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2005-08-22 19:05:33

Od: "Jolmira" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieje, że pojęłaś cokolwiek z mojego opisu :) Chyba prościej nie

Chyba raczej nie o to mi chodziło, pamiętam z lat szkolnych gdy sie tego
uczyłam to robiliśmy coś takiego co było do kluczy jakby takim brelokiem.
Wyglądalo jak prostokąt o sciankach tak na ok 0,5 cm

4. Data: 2005-08-23 08:43:54

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukaj na stronach dotyczacych filofanów. Nie wiem jak sie ten węzeł nazywa
w filofanach, ale w żeglarstwie to jest "kurza stopka".
Gocha

Użytkownik "Jolmira" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chyba raczej nie o to mi chodziło, pamiętam z lat szkolnych gdy sie tego
> uczyłam to robiliśmy coś takiego co było do kluczy jakby takim brelokiem.
> Wyglądalo jak prostokąt o sciankach tak na ok 0,5 cm

xxx NT 04652 Columbia Landing
[xxx] little black cat
xxx Kolekcja kotów
xxx-szukam żyrafy