warzywne zapiekanki?

1. Data: 2001-06-20 18:30:37

Temat: Re: warzywne zapiekanki?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: sadyl <s...@p...onet.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, June 20, 2001 2:52 PM
Subject: Re: Odp: warzywne zapiekanki?

> Hmm - skora tak ta Grupa działa na kobiety, to dobrze, że moja st..,
> słonko jej nie czytuje [za często] :)
>
> sadyl
A ja jak pijany plotu trzymam sie mojej wersji - to wszystko przez to, ze
kobitki czytaja grupe w pracy a w domu pozniej duzow wolnego czasu, to co
maja robic ? ;-)))) A ja jak o 19.00 zasiade do czytania 200 postow z grupy
to prostu juz czasu na prokreacje nie mam ;-)
Herbatka

1. Data: 2001-06-20 18:42:59

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak ci sie zachce slodkiego, to zmiksuj arbuza i wstaw na kilka godzin do
zamrazalnika - wychodza wsciekle slodkie, pyszne lody (zgadnij, co teraz
jem:)))

tak samo mozna zrobic z jogurtem i bananem!

1. Data: 2001-06-20 19:14:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:015801c0f9b6$ae7f0d20$0200a8c0@BeataMoryl...
> [...]
grupy
> to prostu juz czasu na prokreacje nie mam ;-)
To gdzie ty pracujesz? Ponoć w PL stale kobiety są "nagabywane". :-)))
Ale na wirtualne szaleństwo? jakoś ci go nie brak!!! ;-)))
pozdr. Jerzy
PS
Matrix może wszystko, uważaj. Nie patrz zbyt długo w monitor.

1. Data: 2001-06-20 19:21:15

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-20 19:59:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:026a01c0f9bd$bfc57d60$0200a8c0@BeataMoryl...
> Ponoć w PL stale kobiety są "nagabywane". :-)))
> Hmm - jakby to powiedziec - ja nie bardzo pasuje do wizerunku
"Matki-Polki"
> ;-)
Wg. pewnych kryteriów ONI czynili odstępstwa, więc mimo to uważaj!

> No jasne - bo wirtualne szalenstwo nie jest (nomen omen) brzemienne w
skutki
> ;-)))
Nie bądź taka pewna. ;-))) [vide: jeden "facet - pci menskiej" co popełnił
"..." i co z tego wyszło?]
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-21 07:29:04

Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> maja robic ? ;-)))) A ja jak o 19.00 zasiade do czytania 200 postow z grupy
> to prostu juz czasu na prokreacje nie mam ;-)

Zaraz zaraz !! W pracy czytaja grupe, a w domu siedza w kuchni i gotuja wg tych
przepisow!!!! (Problem w tym, ze jak sie najedza, to sily na prokreacje nie maja ;-)

:-) Monika (a na prokreacje jest jeszcze czas w weekendy)

P.S. Dla Sadyla, ktory napisal: "Hmm - skora tak ta Grupa działa na kobiety, to
dobrze,
że moja st..,słonko jej nie czytuje [za często] :)"

A dlaczego? Moj maz stwierdzil, ze brzuch dla zony to bardzo dobry pomysl, bo bedzie
siedziec w domu i gotowac, i zadne glupie pomysly nie beda jej (tj. mi) przychodzic
do
glowy.

1. Data: 2001-07-03 09:29:15

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora