waska pralka - jaka wybrac?

1. Data: 2008-06-26 12:26:54

Temat: waska pralka - jaka wybrac?
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam zamiar kupic pralke do kawalerki - niestety mozliwosci
mam ograniczone ze wzgledu na brak miejsca, jedyne co moge rozwazac
to pralki o glebokosci 33-35 cm. Czy orientujecie sie moze jakie
marki sa najlepsze? Co warto kupic a czego nie? Znalazlem kilka
modeli np. Candy czy Beko ale niestety niewile jest opinii na ich
temat. A byc moze jest jakas inna ciekawa marka o ktorej nie wiem?
Bede wdzieczny za pomoc!!
Pozdrawiam
Wojt@s

2. Data: 2008-06-26 15:41:17

Temat: Re: waska pralka - jaka wybrac?
Od: "FOX32" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> modeli np. Candy czy Beko ale niestety niewile jest opinii na ich
> temat. A byc moze jest jakas inna ciekawa marka o ktorej nie wiem?

Nowa candy goy 105 - 33cm i jedyna taka na 5 Kg prania. dostępna np. w
electro world.

FOX32

3. Data: 2008-06-26 21:29:53

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba się spieszyc, bo nastepna seria bedzie się nazywała gay.
JaC

-----

4. Data: 2008-06-26 21:56:11

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modeli np. Candy czy Beko ale niestety niewile jest opinii na ich
> temat. A byc moze jest jakas inna ciekawa marka o ktorej nie wiem?

Ja po przeprowadzce stałam się właścicielką wąskiej, ładowanej od góry Candy i
jestem miło zaskoczona, a wcześniej używałam Simensa "normalnego".

Polecam.

--
misiczka

5. Data: 2008-06-27 22:47:13

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Candy są nieśmiertelne,znam takie z połowy lat 90 i dalej piorą i piorą,

Oczywiscie pralke sie obmacuje w media marketach,
a kupuje sie przez Internet.

Moze ze masz pare stówek do wyrzucenia
to idziesz do sklepu dla idiotów.

6. Data: 2008-07-01 14:47:06

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Candy są nieśmiertelne,znam takie z połowy lat 90 i dalej piorą i piorą,
(...)

A te z 21 wieku już nie.

r.

7. Data: 2008-07-06 19:41:06

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam 'Rolek' Rolbiecki pisze:
> Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> (...)
>
> A te z 21 wieku już nie
w dodatku wyją, a pranie zajmuje im długie godziny (bawełna 60 stopni -
prawie trzy godziny).
Ja przekonałam moją mamę, że wcale nie musi mieć 33 cm, że 40 ( a w
praktyce 38) też się zmieści i kupiła Boscha - jest idealnie.

Magdalaena

8. Data: 2008-11-12 20:43:48

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modeli np. Candy czy Beko ale niestety niewile jest opinii na ich
> temat. A byc moze jest jakas inna ciekawa marka o ktorej nie wiem?

Po długim obmacywaniu:-) wybrałem Hoover Nextra- i jestem zadowolony.

Chiron

Czyszczenie
ceny za malowanie - Łódź
Komin
ausland jobs www job im ausland de will im ausland arbeiten jobboerse lehrstellen
230Vw łazience