wątpliwości, a za 4 dni egzamin (mianowanie). czesc 2

1. Data: 2006-08-17 18:36:02

Temat: wątpliwości, a za 4 dni egzamin (mianowanie). czesc 2
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie przygotowuje autoprezentację do wygloszenia na egzaminie na
mianowanie.
rozumiem ze mam sie tam jak najlepiej zaprezentowac i udowodnić ze spełniam
wszystkie wymagania aby mozliwe bylo danie mi stosownej podwyzki :)

ale mam takie pytanie: czy autoprezentacja ma sie tak do sprawozdania z
realizacji PRZ jak referat mówiony do czytanego/pisanego?? - czyli czy ja
tam mam mówić wszystko co uprzednio napisalam??

juz sama nie wiem. podpowiedzcie mi ciut ciut i wesprzyjcie :)

pozdrawiam
iza

2. Data: 2006-08-17 20:13:01

Od: "Warcisław Machura" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zarze" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tam mam mówić wszystko co uprzednio napisalam??
>
> juz sama nie wiem. podpowiedzcie mi ciut ciut i wesprzyjcie :)

Przede wszystkim mów o mierzalnych wynikach swoich działań! Wszelkie komisje
głównie tego oczekują. Daruj sobie ozdobniki i odkrywanie oczywistści. O
cokolwiek spytają na egzaminie, mów jak ci to pomaga w osiąganiu konkretnych
wyników w pracy.

Warcisław Machura
w...@w...pl
http://herbypomorskie.lo2.slupsk.pl

3. Data: 2006-08-17 20:27:03

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam mam mówić wszystko co uprzednio napisalam??
>
> juz sama nie wiem. podpowiedzcie mi ciut ciut i wesprzyjcie :)

Kilka uwag starego egzaminatora.
Trudno, żeby szacowna komisja przeczytała szczegółowo wszystko,
co w dokumentacji zamieściłaś.
Dlatego masz swoje 5 minut, żeby (spokojnie lub z zaangażowaniem
w zależności od swojego usposobienia) przedstawić siebie i swoje
dokonania. Oczywiście nie wszystkie!
Najlepiej zaprezentować się jako osoba mająca jakiś plan,
koncepcję swojego rozwoju zawodowego i konsekwentnie go
realizująca. Wszystkie Twoje działania wynikają z tej koncepcji
("W początkowym okresie miałam pewne trudności z ... i
dlatego postanowiłam ...., wyniki swoje pracy zamieściłam w ...).
Twoje plany na przyszłość też wynikają z realizowanej przez
Ciebie koncepcji rozwoju. Będziesz chciała zająć się tym ...,
pogłębić swoje umiejętności z ..... Egzamin jest dla Ciebie
pewnym (ważnym!) etapem w Twoim rozwoju.

Pytania komisji mogą być standardowe i wtedy odpowiadasz
standardowo (tzn, bez nerwów). Sensowna komisja będzie
chciała sprawdzić, czy na prawdę wiesz co mówisz. Pytania
będą więc sprawdzające (A jak Pani rozwiązała problem ...,
o którym Pani mówiła?").
Pamiętaj, że jeśli w komisji nie ma nauczyciela Twojego
przedmiotu, to w tym przedmiocie TY jesteś ekspertem.
Możesz więc np. jeśli zarzucą Ci jakieś braki spokojnie stwierdzić,
że uznałaś, iż w Twoim przedmiocie ważniejsze będzie ....

Powodzenia
SZ

4. Data: 2006-08-23 12:27:00

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdałam :)
dziekuje wszystkim ktorzy trzymali kciuki :)
pozdrawiam
izasz

Studia podyplomowe a dopłaty z uni.
IPSA
egzamin na doradcę podatkowego
Stowarzyszenie
kwalifikacje do uczenia (artykul w Dzienniku)