watroba i tetracyklina

1. Data: 2002-10-18 16:04:25

Temat: watroba i tetracyklina
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy jest mozliwe, ze boli mnie watroba po tetracyklinie ???
lekarz mowil, ze bron Boze nic nie bedzie dzialalo na watrobe... na ulotce
jest, ze moze dzialac... teraz mnie watroba boli cholernie... chyba odstawie
tetracykline... wlasciwie tylko ten lek biore doustnie... pije jeszcze
herbatke z bratka... ale watpie, by od tego moglo mnie bolec... jest ktos
kto sie zna na rzeczy ??? i jeszcze jedno pytanie jaki znadzie lek najlepszy
na tradzik krostkowo, grudkowy (mam na skorze twarzy malutkie krosteczki...
ogolnie troche wqrzajace)... czy dalacin T jest dobry na ta odmiane tradzika
???? z gory dziekuje za odpowiedz...

2. Data: 2002-10-18 16:08:29

Temat: Re: watroba i tetracyklina
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a odnosnie tetracykliny to biore 3 tabletki dziennie (przy sniadaniu, przed
obiadem, przed kolacja)
nom i wzialem juz 1,5 opakowania... jedno opakowanie ma 16 tabletek. Ogolnie
zostalo mi jescze 4,5 opakowania... bo tyle mialem przepisane...

3. Data: 2002-10-19 08:42:48

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tetracykliny są hepatotoksyczne, także wątroba może cię boleć. Niemniej
jednak dziwię się, że lekarz nie próbował zastosować najpierw leczenia
miejscowego (antybiotyki, kw. azaleinowy, retinoidy, nadtlenek benzoilu
....).
Możesz poprosić o zmianę antybiotyku, ale tetracyklina jest chyba
najskuteczniejsza w tym schorzeniu. Jeśli nie masz wątroby uszkodzonej
żółtaczką lub lekami/alkoholem, to zrób sobie badania biochemiczne (enzymy
wątrobowe, bilirubina itp.) i - proponuję -dokończ kurację. Zastosowana
dawka nie jest wysoka, a może zlikwiduje twój problem.
A leczenie miejscowe - Dalacin T jest chyba najlepszym antybiotykiem
miejscowym w tym przypadku. Może jednak pomyśl o nadlenku bezoilu (Benzacne
10%), bo p/bakteryjnie jesteś zabezpieczony tetra. (Ew. Davercin płyn -
antybiotyk miejscowy tańszy od Dalaciny - + nadtlenek - on mi najbardziej
pomagał, a z trądzikiem się nawalczyłem)

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

4. Data: 2002-10-19 11:17:54

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żółtaczką lub lekami/alkoholem, to zrób sobie badania biochemiczne (enzymy
> wątrobowe, bilirubina itp.) i - proponuję -dokończ kurację.

latwo powiedziec dokoncz, jak ja sie schylic nie moge bo mnie watroba boli,
jak oddycham tez boli... teraz jak przestalem brac troche sie poprawilo... U
lekarza bylem prywatnie i nie mam teraz kasy by isc jeszcze raz...
najwyzej jak mi przejdzie bede bral po duzym posilku... moze wtedy nie
bedzie az tak dotkliwe... ale najpierw musi mnie przestac bolec watroba...
poza tetracyklina stusuje zel na noc... raz dziennie...
thnx za odpowiedz...

migotanie przedsionkow
travatan
Skóra-choroba?- pytanie