wątroba otłuszczenie - ponownie.

1. Data: 2003-10-18 20:08:03

Temat: wątroba otłuszczenie - ponownie.
Od: "kojot" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, że ponawiam, ale mam stresa.
Wczoraj odebrałem wyniki:
AST 59 U/l
ALT 119 U/l

Regularnie wsuwam Essentiale. W karcie choroby mam wpisany kod , co oznacza-
przyczyna nieznana.
W ciągu pół roku wsuwania tego leku i jeszcze jednego, podobno mocniejszego,
ALT spadł ze 155 na 119. To troche mało spadło chyba, nie?
Poza tym, kiedyś miałem tylko ból , coś jakby czasem kolka z przodu pod
żebrami, teraz mnie boli już z tyłu, jakby coś w okolicach nerek, tak
promieniuje, a efekt jest taki , jakbym chodził na siłownie i ćwiczył
mieśnie pleców i miał zakwasy, także jek leże na prawym boku, to mnie kurna,
normalnie boli. Zaczyna mnie to frustrować, bo jej już jak niemowle. Dieta
na max, a tu takie licho.
Drodzy mędrcy, macie moze jakieś pomysły, co sie mi przyplątało?