[waw] poranek w Muranowie - bilety do rozdania

1. Data: 2011-04-14 17:40:00

Temat: [waw] poranek w Muranowie - bilety do rozdania
Od: Piotr <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Dwa podwójne zaproszenia na poranek kinowy w Kinie Muranów, sobota -
16.04, godz. 11:00

http://www.zaczarowany-ogrod.pl/index.php/2011/04/po
ranki-rodzinne/

Wystarczy nas polubić na Facebooku i wysłać e-mail z hasłem "Poranek w
Muranowie":
http://www.facebook.com/pages/Zaczarowany-ogród/1053
98296206513

Pozdrawiam,
Piotr

---
http://www.zaczarowany-ogrod.pl
Wydarzenia dla Ciebie i Twojego dziecka w Warszawie.