waznosc recepty na leki 100% płatne

1. Data: 2003-10-25 10:16:51

Temat: waznosc recepty na leki 100% płatne
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam skrzetnie schowana by nie zgubic
recepte na 4 opakowania Triminuletu. Nic by nie
było w tym dziwnego, tyfakt, ze recepta została
wystawiona w styczniu tego roku. Czy jeszcze
istnieje mozliwosc jej zrealizowania?
Pytam, bo kiedys w jakiejs aptece poinformowano
mnie, ze leki 100% płatne mozna wykupowac przez
rok od daty wystawienia recepty, jednakze sama
nie mam tej pewnosci.

iza

2. Data: 2003-10-26 14:54:34

Temat: Re: waznosc recepty na leki 100% płatne
Od: "ewa " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jeszcze wazna
mozesz spokojnie isc do apteki

3. Data: 2003-10-26 21:14:13

Od: "bacter" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa " <e...@N...gazeta.pl>

> jest jeszcze wazna

na jakiej podstawie ?

> mozesz spokojnie isc do apteki

isc moze , tylko nie wiem czy wydadza.

4. Data: 2003-10-27 11:05:58

Od: "Wojtek G." <wojtekx(nospam)@mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza b. <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bndilb$nbm$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Pytam, bo kiedys w jakiejs aptece poinformowano
> mnie, ze leki 100% płatne mozna wykupowac przez
> rok od daty wystawienia recepty, jednakze sama

Witam
Taka recepta nie jest już ważna. Jakkolwiek wiem, że
niektóre apteki wydają leki 100% płatne na przeterminowane
recepty ponieważ NFZ nie wtrąca się bo ich nie refunduje.
Jedeynie Inspekcja Farmaceutyczna przyczepi się takich
recept _jeśli_ je znajdzie a szansa jest niewielka.

Pozdrawiam
Wojtex

5. Data: 2003-11-03 20:24:28

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora