wbił mi się kleszcz

11. Data: 2004-09-28 09:05:40

Temat: Re: wbił mi się kleszcz
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Posesjusz <p...@w...pl_spam_> napisał(a)
wnews:1811158127.20040927221639@wp.pl_spam_:

> bo sie pisze Borelioza a nie boLeRioza :)

No wiem, moj blad.

--
Pozdr. Hektor

12. Data: 2004-09-28 14:57:40

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz lepiej do lekarza! Chyba boleriozy nabawic sie nie chcesz...

Heh :-) no byłem dzisiaj i doktorka kazała mi jeść witaminę C :-) a jak
zaczną mi się pojawiać jakieś okręgi to mam się zgłosić ponownie. Czyli w
sumie tak jak myślałem. Nie zmienia to faktu że kiepsko się czuje :-( no ale
trudno nie można żyć wiecznie ;-)

troche OT-b. wazne-poszukuje namiarow
Wybielanie zębów-czy mikstura oparta na etolianie sodu jest bezpieczna?
generyki, Rispolept
brodawki w czasie ciąży
wyniki densytometrii