wekowanie - buraczki

1. Data: 2004-09-10 08:09:44

Temat: wekowanie - buraczki
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos doswiadczenie z wekowaniem buraczkow?
Kolezanka dostala cale gory i nie wie co z tym zrobic.

Za odp. z gory dziekuje

Monika

1. Data: 2004-09-10 08:39:19

Temat: Re: wekowanie - buraczki
Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ma ktos doswiadczenie z wekowaniem buraczkow?
> Kolezanka dostala cale gory i nie wie co z tym zrobic.
>
> Za odp. z gory dziekuje
>
> Monika

Gotuje , obieram, tre i do sloików. Do piekarnika albo gara z woda i gotowe.

Anet

1. Data: 2004-09-10 08:42:04

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@t...net> schrieb im Newsbeitrag

> Gotuje , obieram, tre i do sloików. Do piekarnika albo gara z woda i
> gotowe.
>
> Anet

Dziekuje bardzo, kolezance wlasnie o to chodzilo

Monika

1. Data: 2004-09-10 09:16:23

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Anet" <a...@t...net> schrieb im Newsbeitrag

Dwa lata wstecz, gdy w ten sam sposób zrobiłam buraczki, po otwarciu słoiczka,
czułam "zapach" ziemi :-( . W tym roku skorzystałam z przepisu podanego
przez "Kyllyan" na Sałatkę z buraków... . Polecam. Areta

1. Data: 2004-09-10 09:40:39

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czułam "zapach" ziemi :-( . W tym roku skorzystałam z przepisu podanego
> przez "Kyllyan" na Sałatkę z buraków... . Polecam. Areta

Mi się jeszcze to nie przytrafiło, a robię w ten sposób bo mogę dodawać je
do zupy, podawać na ciepło czy zimno. A sałatka to sałatka.

Anet

1. Data: 2004-09-10 12:20:02

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi się jeszcze to nie przytrafiło, a robię w ten sposób bo mogę dodawać je
> do zupy, podawać na ciepło czy zimno.
Nie mam pojęcia, dlaczego moje buraczki, tak się zachowały. Juz nie pamietam
skąd kupowałam. Byc może, że miało to charakter incydentalny, ale nie dziw sie,
że to mnie zniecheciło do dalszych "eksperymentów".
Jestem też zwolenniczką robienia półproduktów, właśnie po to by zimą
mieć "większe pole do popisu" :-)

A sałatka to sałatka.

No tak. "Wąska specjalizacja":-)
> Anet

Areta

1. Data: 2004-09-10 16:11:41

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> że to mnie zniecheciło do dalszych "eksperymentów".
> Jestem też zwolenniczką robienia półproduktów, właśnie po to by zimą

Kolezanka juz dostala przepis Kyllan i bardzo jej sie spodobal, mowila ze
tak zrobi.

Dzieki za info.

Monik

1. Data: 2004-09-11 11:10:56

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> No tak. "Wąska specjalizacja":-)
> Areta

Ale tez zrobiona.

Anet

1. Data: 2004-09-11 11:25:45

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tez zrobiona.
>
> Anet

A zima ma być dłuuga, więc na pewno się przyda .:-)

Areta

co na obiad -bo zwariuje !!
gruszki w rumie ???
Nowy wita