wena mi padla:(

1. Data: 2006-09-03 06:31:16

Temat: wena mi padla:(
Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie wszystkich (znow po przerwie)

no wlasnie padla mi wena tworcza, bo ostatnio jakos mnie kuchnia
omijala i teraz mam cycki kurczaka leza i kwicza.. i nie wiem co z nimi
zrobic:( kompletny brak weny porazka!

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko

2. Data: 2006-09-03 07:43:24

Temat: Re: wena mi padla:(
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> [...]
>
> no wlasnie padla mi wena tworcza, bo ostatnio jakos mnie kuchnia
> omijala i teraz mam cycki kurczaka leza i kwicza.. i nie wiem co z nimi

ja ostatnio pocielam cycki kurze w drobne kawalkie,
posolilam popieprzylam, do tego cebulka i kilka oliwek
pocietych w plasterki. podsmazylam i zalalam sosem serowym -
kubeczek smietany 250 g 12%, starty parmezan - sporo, i ok
20 dkg lazura.to sie dusilo.

w garze zagotowalam woe, wrzucilam penne razowe i rozyczki
brokula. potem wszystko wymieszalam i doprawialam bialym
pieprzem i sola, pycha :)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

3. Data: 2006-09-03 07:58:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ede134$qdd$1@wroclaw.net.pl>, "walkie!" <w...@w...pl>
wrote:

> Agata Mryczko napisaĹ?(a):

> ja ostatnio pocielam cycki kurze w drobne kawalkie,
> posolilam popieprzylam,

Odbyłaś stosunek z kurzymi piersiami?

Władysław

4. Data: 2006-09-03 07:59:49

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Odbyłaś stosunek z kurzymi piersiami?
>
> Władysław

tak, jesli chodzi o popieprzenie to byl to stosunek
polegajacy na posypaniu pieprzem piersi kurzej...

zenada.

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

5. Data: 2006-09-03 08:02:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> tak, jesli chodzi o popieprzenie to byl to stosunek polegajacy na
> posypaniu pieprzem piersi kurzej...

Inaczej już nie możesz?

6. Data: 2006-09-03 10:05:12

Od: "gucio" <gucio123456@ .pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Odbyłaś stosunek z kurzymi piersiami?

Koniec świata, Władysław Łoś słynny Profesor Pimko grupy kuchennej jak u
Gombrowicza zagarniety przez wir wierzga nogami.
radzio

7. Data: 2006-09-03 11:27:58

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Odbyłaś stosunek z kurzymi piersiami?

Oczom nie wierzę, co na nie tu patrzę! :D
--
pa, BBjk

8. Data: 2006-09-03 13:31:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Mryczko" <p...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> no wlasnie padla mi wena tworcza, bo ostatnio jakos mnie kuchnia
> omijala i teraz mam cycki kurczaka leza i kwicza.. i nie wiem co z nimi

- obtoczycz maka, na patelnie, na to pod sam koniec plasterek sera zoltego,
(podac z zeimneikami, alboz ryzem, albo z kasza,) nieraz jeszcze pokrojone
pieczraki na to.
-pokroic w kosteczki, na patelnie, (przyprawic, ja lubie oregano) i poniej
w zalenosci od potrzeb takie kosteczki to - albo mieszam z salata zielona,
i innymi warzywami, i to zwiajm w chelbki pita ; mozna tez dolac sos do
spagetti i dac do spagetti, albo mozna zapiec w piekarniku z makaronem,
i jeszcze innymi dodatkami (cebula, papryka),

iwon(k)a

9. Data: 2006-09-03 15:30:40

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> - obtoczycz maka,
> (podac z zeimneikami,
> pieczraki na to.

Iwonka, mialas kolacje suto zakrapiana winem???
;)

Margola

10. Data: 2006-09-03 15:46:40

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Inaczej już nie możesz?

nie

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

Co zrobić z karkówki?
KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
zagospodarowanie patisonów i cukinii?