wezly chlonne

1. Data: 2002-01-27 14:55:40

Temat: wezly chlonne
Od: "Agnieszka" <y...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Czy mam sie bac, jesli mam delikatnie powiekszone wezly chlonne po jednej
stronie szyi? Delikatnie, czyli dopiero czuje roznice po nacisku. Obecnie
nie jestem chora ani nic. Czy moze byc tak, ze moje wezly po prostu takie sa
i nie mam sie czym przejmowac? Zwlaszcza, ze mama ma od lat podobnie.
Zadnych innych objawow nie obserwuje.

Dzieki za wszelkie informacje.

Pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2002-01-27 22:04:17

Temat: Re: wezly chlonne
Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Agnieszka (y...@p...fm):

> Hej!

Witam.

> [...]
> i nie mam sie czym przejmowac? Zwlaszcza, ze mama ma od lat podobnie.

Pewnie wiele nie pomogę, ale:
1. od jak dawna węzły są powiększone?
2. czy są bolesne?
3. czy skóra nad nimi jest zmieniona?
4. czy masz stany podgorączkowe?
5. jak stan zębów, jamy ustnej - może jakieś zapalenie?
6. czy powiększyły się nagle, czy stopniowo?

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

Potworniak - gdzie w sieci
Dziwny sztorm w zoladku
Amitriptylina