wiadomosc na grupie bardzo duza - jak usunac????

1. Data: 2003-04-03 15:42:46

Temat: wiadomosc na grupie bardzo duza - jak usunac????
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
popelnilam fatalny blad, zamiast do jednej z was wyslalam duza wiadomosc na
grupe, nie wiem jak to usunac. Wszystkich bardzo przepraszam i prosze
powiedzcie jak to usunac tak zeby was nie narazac na koszty zwiazane ze
sciagnieciem tej wiadomosci
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-03 15:53:56

Temat: Re: wiadomosc na grupie bardzo duza - jak usunac????
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@n...data.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grupe, nie wiem jak to usunac. Wszystkich bardzo przepraszam i prosze
> powiedzcie jak to usunac tak zeby was nie narazac na koszty zwiazane ze

Ktos mi poradzil, zeby zaznaczyc swoj post - wiadomosci - anuluj wiadomosc -
dostalam potwierdzenie ze takie zadanie zostalo wyslane do serwera. Mam
nadzieje ze to pomoze.Wszystkich, ktorzy mieli klopoty przez ten moj fatalny
blad, bardzo przepraszam.
pzdr
yenn

1. Data: 2003-04-03 17:48:45

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos mi poradzil, zeby zaznaczyc swoj post - wiadomosci - anuluj
wiadomosc -
> dostalam potwierdzenie ze takie zadanie zostalo wyslane do serwera. Mam
> nadzieje ze to pomoze.

Pomogło. Zaczęłam poprzednio ściągać, zobaczyłam co to za dziwoląg i
zaprzestałam. Teraz po zniknęło po odświeżeniu, pokazał się komunikat że
wiadomość została usunięta.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-04-03 20:11:19

Temat: Odp: wiadomosc na grupie bardzo duza - jak usunac????
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomogło. Zaczęłam poprzednio ściągać, zobaczyłam co to za dziwoląg i
> zaprzestałam. Teraz po zniknęło po odświeżeniu, pokazał się komunikat że
> [...]
No to mi ulzylo - dziekuje za informacje i raz jeszcze przepraszam za klopot
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

czarna Aida?
Baza schematów
Dzień dobry! :o)
Linki (moze byly)