widok z okna (psychologia podwórkowa)

1. Data: 2002-05-17 15:52:45

Temat: widok z okna (psychologia podwórkowa)
Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co takiego fascynującego jest w wygladaniu przez okno?
...która to czynnośc namiętnie uprawiają zwłaszcza dojrzalsze kobiety,
jak równiez psy, rzadziej koty (bo raczej nie patrzą tylko drzemia) ?

gapiłem sie chwile, ale nie wciaga.. moze jestem za młody jeszcze?
bo nuda? tylko? forma medytacji? pociag do zycia ale ograniczone
mozliwosci?

Marsel

1. Data: 2002-05-17 18:41:30

Temat: Odp: widok z okna (psychologia podwórkowa)
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <M...@p...onet.pl>:
> co takiego fascynującego jest w wygladaniu przez okno?

Hmm... ja patrze za okno kiedy chce choc na chwile, chocby wzrokiem oderwac
sie od miejsca, w ktorym jestem.

Melisa

1. Data: 2002-05-17 23:15:40

Temat: Re: widok z okna (psychologia podwórkowa)
Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel wrote:

> [...]
>
> gapiłem sie chwile, ale nie wciaga.. moze jestem za młody jeszcze?
> bo nuda? tylko? forma medytacji? pociag do zycia ale ograniczone

A co ciekawego widza wedkarze w gapieniu sie godzinami na splawik? A co
ciekawego mozna zobaczyc siedzac na murku (bylo na grupie) ?

Pewnie rodzaj nieuswiadomionej medytacji wyciszajacej.

Flyer

1. Data: 2002-05-20 19:27:46

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co takiego fascynującego jest w wygladaniu przez okno?

tam jest 'wolność', jakiś inny świat, niż po tej stronie okna
z okna można wszystko szerzej dostrzec, z innej perspektywy

mela

1. Data: 2002-05-24 18:39:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ManGa"

> tam jest 'wolność', jakiś inny świat, niż po tej stronie okna
> z okna można wszystko szerzej dostrzec, z innej perspektywy

Cóż wedle twoich słów z okna można zobaczyć własne "ciasne" horyzonty
w myśleniu może w odczuwaniu, zamknięcie się w sobie i w swoich czterech
ścianach itd. Jeśli tak to patrzmy .... czyżby to okno na świat?
Widok z okna ciągnie ludzi, którzy już nie mogą wyrwać się z domu
z wielu powodów lub zwykłych plotkarzy-podglądaczy :)))
Tak naprawdę widok jest ograniczony tylko postaci zmieniają się.

Pozdrawiam Masoneczka

Dlaczego testy psychometryczne często są mało wartościowe (IMHO) - poważne.
poprawiony tekst_ bez PL
Jak mam reagować
Post na 300 stron ?
Manipulacje