widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!

1. Data: 2012-04-28 20:32:06

Temat: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy u was tez nie ma pszszczół? Drzewa tak pieknie kwitna a pszczół nie ma.
Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec świata?

Pozdrawiam mocno zaniepokojony

--
Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2012-04-29 04:08:09

Temat: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 22:32, Krasnal pisze:
> Czy u was tez nie ma pszszczół? Drzewa tak pieknie kwitna a pszczół nie
> ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma

U nas widać, pracują na agrestach i śliwkach, choć może faktycznie
mniej, niż w innych latach?
--
B.

3. Data: 2012-04-29 05:20:22

Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
> Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec świata?

byłem wczoraj na działce, czereśnia piękna w kwiatach, to samo morela,
latają trzmiele w sporej ilości a pszczołę widziałem 1, wpadła do
budynku i tłukła się na szybie

4. Data: 2012-04-29 08:58:31

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 22:32, "Krasnal":
> Czy u was tez nie ma  pszszczół?

Nie ma! (Rzeszów i okolice).
Niedawno byłam w Ropczycach. W opuszczonej pasiece składającej się z
20-30 uli tylko jeden był zamieszkały.

Proszę napisać w jakich częściach Polski jest wiosna bez pszczół.

5. Data: 2012-04-29 16:41:42

Od: X <"ban890(X)interia.pl"> szukaj wiadomości tego autora

A sąsiad właśnie postawił 4 nowe ule. No ale on nie czyta internetu to
nie wie że pszczoły wymierają i zbliża się koniec świata.

6. Data: 2012-04-29 23:36:54

Od: "Azotox" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> U nas widać, pracują na agrestach i śliwkach, choć może faktycznie mniej,
> niż w innych latach?

U mnie było mniej pszczół (i podobnych latających) w zeszłym roku. Teraz
jest ich wiele. Nawet, kiedy siedzę sobie w ogródku i czytam gazetę, słyszę
w tle takie stałe buczenie, bo obok obsypane kwiatem wiśnie i renkloda.

Moon-azotox

7. Data: 2012-04-30 20:35:13

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iksie nie ironizuj!!!!
Kiedys jak sie staneło pod kwitnaca wiśnią czy jabłonią to aż miło było
posłuchać. Pszczół jeszcxze przed dwoma laty było pełno. Dzisiaj obszedłem
swoje kwitnace drzewa owocowe.... na kwiatach były jakieś owady, ale pszczół
było jak na lekarstwo. Na wisni nie było ich w ogóle spędziłem na obserwacji
kilkadziesiat minut, region to wielkopolska 25 km na zachód od Poznania.

8. Data: 2012-05-01 06:27:39

Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie są i to tam, gdzie nie trzeba...
pod gankiem drewnianego domu znalazły szczelinę i w środku budują sobie
domek, pod tym samym gankiem (w innej szczelinie)zadomowiają sie też osy,,
nie wystarcza im to i przegryzają się przez kartongips, codziennie jedna,
dwie latają po pokojach po weekendzie niestety jak co roku muszę zadziałać
chemią...

pozdrawiam
s_13

9. Data: 2012-05-01 13:26:27

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Iksie nie ironizuj!!!!
> Kiedys jak sie staneło pod kwitnaca wiœniš czy jabłoniš to aż miło było
> posłuchać. Pszczół jeszcxze przed dwoma laty było pełno. Dzisiaj obszedłem
> swoje kwitnace drzewa owocowe.... na kwiatach były jakieœ owady, ale pszczół
> było jak na lekarstwo. Na wisni nie było ich w ogóle spędziłem na obserwacji
> kilkadziesiat minut,

Ja, tam się nie znam, ale tak mi się zdaje, że w każdym
Polski regionie po 22,00 pszczół nie usłyszysz.
Czasami w okolicy dobranocki pszczółka Maja się objawia.

Pozdrawiam w południe z głośnym bzyczeniem
(nie mylić z bzykaniem) pszczół w czereśniach.

Pozdrawiam zapylająco
skryba

10. Data: 2012-05-01 13:31:21

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

> a u mnie sš i to tam, gdzie nie trzeba...
> pod gankiem drewnianego domu znalazły szczelinę i w œrodku budujš sobie
> domek, pod tym samym gankiem (w innej szczelinie)zadomowiajš sie też osy,,
> nie wystarcza im to i przegryzajš się przez kartongips,

Kształcone, albo oportunistki.
Wiedzą, że gips to na złamania,
a nie do dzielenia chałupy na izby.

Pozdrawia tradycyjnie