wielka slatka z kurczaka !!!

1. Data: 2001-05-25 08:59:53

Temat: Re: wielka slatka z kurczaka !!!
Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
news:9ej0b8$svl$1@news.lublin.pl...

> To bylo tylko takie male ... "czepianie sie" ;-)
> Kazdy kto tylko chce przy odrobinie wysilku potrafi zrozumiec to, co
> piszesz :)
> I tak zupelnie szczerze: nie wierze w mozliwosc poprawy! ;-)

Wiara czyni cuda......i uwierz mi bo od wczoraj naprawdę zacząłem się
starać, może cos z tego będzie???

pozdrawiam

Paweł z Rzeszowa

1. Data: 2001-05-25 11:20:43

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Wiara czyni cuda......i uwierz mi bo od wczoraj naprawdę zacząłem się
> starać, może cos z tego będzie???

Zamiar bardzo szlachetny, poczatek niezly... chcialabym jeszcze cos tu
napisac, ale sie powstrzymam, bo to dwuznacznie zabrzmi ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-05-25 12:08:51

Od: "Pawel Karp" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiar bardzo szlachetny, poczatek niezly... chcialabym jeszcze cos tu
> napisac, ale sie powstrzymam, bo to dwuznacznie zabrzmi ;-)))

to w takim razie proponuje zrobić sobie te sałatkę ......może będzie lepsza
od bawarskiego tortu jabłkowego :)))

pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2001-05-25 12:47:03

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> to w takim razie proponuje zrobić sobie te sałatkę ......może będzie lepsza
> od bawarskiego tortu jabłkowego :)))

Juz ja sobie wydrukowalam, wiec moze sie skusze :)
Wyglada na calkiem smaczna salatke.

Pozdrawiam
Lilla

Okap