wielka wielka proźba

1. Data: 2004-08-10 10:08:52

Temat: wielka wielka proźba
Od: "bany" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do was wielką proźbe żebyście weszli na strone
http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=v267x
yd7 tam pojawią się
tdwie tabelki na jednej(pierwszej) będzie po angielsku napisana jakaś cyfra
od 1 do pietnastu a w drugiej tabelce będom cyfry od 1 do 15 i kliknijcie w
tą lidzbe która jest napisana w pierwszej tabeli.
Prosze jest to dlamnie bardzo ważne!
Przepraszam że niejest to w temacie grupy!
Z góry dzięki

2. Data: 2004-08-10 12:57:31

Temat: Re: wielka wielka proźba
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"bany" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> od 1 do pietnastu a w drugiej tabelce będom cyfry od 1 do 15 i kliknijcie w
> tą lidzbe która jest napisana w pierwszej tabeli.

Ciekawe. Zawsze mi sie wydawalo, ze cyfry sa od 0 do 9.
Ale jak one "będom", to moze to co innego ....

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-08-10 13:19:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> "bany" <m...@o...pl> wrote in message

7xyd7 tam pojawią się

> Ciekawe. Zawsze mi sie wydawalo, ze cyfry sa od 0 do 9.
> Ale jak one "będom", to moze to co innego ....

Nie znasz się, w dodatku te cyfry będom po angielsku :-)
Jak wygląda cyfra arabska napisana po angielsku? Z opisu
sądząc obie tabelki niczym się nie róznią.
Jak już tak dogłębnie analizujemy, to czego można się spodziewać
po słowie "proźba" w polu subject? No chyba, że z groźbą się
pomyliła :->

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2004-08-10 13:41:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4118cb65$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Jak już tak dogłębnie analizujemy, to czego można się spodziewać
> po słowie "proźba" w polu subject? No chyba, że z groźbą się
> pomyliła :->

Hejka. O, kuźwa, może ''Bany'' jest kibicem krakowskiej Wisly, w
której gra Kuźba. ;-)
Pozdrawiam ździebko Ja...cki

5. Data: 2004-08-10 14:18:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:4118cb65$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger

> Hejka. O, kuźwa, może ''Bany'' jest kibicem krakowskiej Wisly, w
> której gra Kuźba. ;-)

O, a ja myślałam, że on się nazywa Kuźwa... i tak się cieszyłam...

6. Data: 2004-08-10 17:37:12

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a FFEEEEE.

Gdzie w Warszawie porady ?