wierzba na żywoplot

11. Data: 2007-02-28 07:13:21

Temat: Re: wierzba na żywoplot
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Leszek Serdynski " <l...@p...onet.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, February 28, 2007 7:45 AM
Subject: Re: wierzba na żywoplot

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Też miałem taki żywopłot. Też choruje i brzydnie dołem.
> Cięliśmy więc co roku prawie do samej ziemii. Już w lipcu miała ze dwa
> metry. To ma sens.
:)
u mnie chorowaly posadzone od pola sasiada
ktory dosc nieodpowiedzialnie stosuje opryski
:(
zalatwil mi wtedy oproz tych wierzb caly rzad leszczyny w sadzie
:(
dla mnie Wierzba mandzurska nalezy do grona najladniejszych
:)
S. smithiana tez mam i nieopatrznie posadzilem ja nad stawem
rosnie jakszalona a wcale nie jest ozdobna
:(
z pozdrowieniami i usmeichami
smal