wilgotnosc powietrza w domu

11. Data: 2006-01-31 22:39:53

Temat: Re: wilgotnosc powietrza w domu
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>        Możesz spróbować za 30zł : http://allegro.pl/show_item.php?
item=84127423

A czy toto - z uwagi na stosunkowo niewygórowana cenę w połaczeniu mnogością
funkcji (chyba tylko nie parzy kawy i nie wiąże krawatów... ;-) - nie jest
delikatnie pisząc z lekka badziewiaste? Może jednak, jesli już, pójść w strone
takiego cuś: http://allegro.pl/show_item.php?item=83127664 ?
Przy okazji nie miałbym problemów z wyprowadzeniem na zewnątrz termometru...
Jakkolwiek cena ponad dwukrotnie przekraczajaca początkowo zakładane 50zł i
prawie 4 razy wieksza niż powyższy kombajnik...
Bo z kolei taki przyrzad chyba by był w zastosowaniu domowym lekką przesadą:
http://allegro.pl/show_item.php?item=84047187
? ;-)
A moze jednak do pomiarów wilgotnosci w domu (bo to głownie chodziło)
całkowicie wystarczy i sprawdzi się ten pierwszy kombajnik za 30zł?

pozdrawiam -

Stanley

P.S. Adamie, mam wrażenie, że się chyba znamy. Małe hasło: wct...

12. Data: 2006-02-01 10:44:55

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):

> [...]
> byle posłużyło kilka(naście?) lat... Za powiedzmy około 50zł coś sensownego
jako ze akurat mam dostep do miernika wilgotnosci profesjonalnego, ktory
kosztowal ~1000 (netto, euro...) to porownalem sobie wskazania
wilgotnosciomierzy 'wloskowych' - takich z wskazowka po prostu, tych
tanich stacji pogodowych - w zakresie 40-70% i przy temperaturach ~20st
jest w miare niezle, ale np ponizej 30% wloskowy wogole bzdury
pokazywal, przy temperaturze +10st i wilgotnosci 85% - cyfrowka
pokazywala 60%

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

13. Data: 2006-02-01 18:46:57

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest w miare niezle, ale np ponizej 30% wloskowy wogole bzdury
> pokazywal, przy temperaturze +10st i wilgotnosci 85% - cyfrowka

Rozumiem zatem, że w typowych pokojowych temperaturach (u mnie obecnie jest 22-
25st) - taki cyfowy ze stacji za około kilkadziesiat zł powinin wskazywać juz w
miarę dobrze? Sądzę, że w tym zastosowaniu +-5%, a może nawet i 10% byłoby
wystarczające.

pozdrawiam -

Stanley

14. Data: 2006-02-06 09:53:29

Od: Januszk <J...@o...kropka-pl> szukaj wiadomości tego autora

perimo napisał(a):
> Soczewki kontaktowe są do dupy. Jeśli mają duże uwodnienie to na skutek
> zmian wilgotności w różnych środowiskach (dom, poza domem) soczewka się
> uwodni i lata po oku uniemożliwiając widzenie. Przy małym uwodnieniu,
> oko jest zatruwane przez brak tlenu, którego soczewka nie przepuszcza, i
> po kilku godzinach biała mgła, nie da się nic zobaczyć.

Mam soczewki od kilku lat i nic takiego nie zauważyłem a też pracuję
przy stadzie komputerów. W domu miałem wysoką wilgotność i też mi nic
nie 'latało'. Uważam msoczewki jako jeden z lepszych pomysłów ludzkości.
Przedtem nosiłem okulary i tobyła porażka i w zimie i w lecie.
Pozdr
Janusz

PS a co do wątku to optymalna wilgotność w domu to od 40 do 50%

zalalem kawalek sklepu
Zonk fotelowy
Jaki zamek nawierzchniowy?
stol