wina - carlo rossi

1. Data: 2003-01-16 12:59:06

Temat: wina - carlo rossi
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o winie carlo rossi? Pilam 4 rodzaje, w tym gronowe, rozowe,
jablkowe no i california red? Jak jest z jakoscia tego wina? Mnie w miare
odpowiadaja.
Niestety raczej nie znam sie na winach, mam swoje trzy czy cztery ulubione i
tez niestety w rozsadnej granicy cenowej.
Zeby nie doznac porazki smakowej musze dreptac do winiarni i mowic o moich
preferencjach smakowych, czyli biale, lekkie bez kwasnego posmaku, albo
biale podobne do tokaja szamorodnego, albo czerwone ciezkie z wyrazna nuta
slodyczy i bla bla tym podobne.
Bardzo tez lubie Malesan bordeaux medium sweet.
Prosilabym Was o opinie o winach dostepnych u nas w Polszcze, gdzie za 0,75
ml placi sie okolo 30 zl. Nie kadarki, sophie, barony itp, bo to mi
zawiazuje jezyk w supel. Czyli to, o co trudno z chudym portfelem, nie za
drogie, ale tez nie najtansze, smakujace juz jak lepsze wina, a nie sikacze.

Wielkie dzieki

Dorota B.

1. Data: 2003-01-16 15:12:01

Temat: Re: wina - carlo rossi
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o winie carlo rossi?

Ja sądzę, że są nienajlepsze, a już na pewno nie warte swojej ceny

> [...]
> zawiazuje jezyk w supel. Czyli to, o co trudno z chudym portfelem, nie za
> drogie, ale tez nie najtansze, smakujace juz jak lepsze wina, a nie

Dużo, dokładnie i ze szczegółami na ten temat na forum wino na gazeta.pl.
IMHO smakujące już jak duuuuuużo lepsze i "poważne" wina za ta cenę są np.
chilijskie
serie firmy Concha y Toro "Frontera" i "Sunrise". Każde w 4 rodzajach (z
najbardziej znanych
szczepów - 2 białe i 2 czewone).
Są w każdym supermarkecie za ok 22-28 złotych

> Wielkie dzieki
No problem :-)

Pozdr

P.S. Przy okazji jako debiutant witam forum..

1. Data: 2003-01-19 12:33:43

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> No problem :-)
>
> Pozdr
>
> P.S. Przy okazji jako debiutant witam forum..

Się zgadzam :))) akurat nie lubię tych win chilijskich, ale rossi to imho
kwas.

V.

1. Data: 2003-01-19 14:23:02

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

> Się zgadzam :))) akurat nie lubię tych win chilijskich, ale rossi to imho
> kwas.

a jakie lubisz?
ide zaraz zerknac w archiwum, bo moze juz cos o tym pisales

wkn

smakuje jak pies z kotem...
[P] salatka z buraków
chwale tymbark