wino - czym wyczyścić brudny balon od środka ??

1. Data: 2005-07-18 13:53:00

Temat: wino - czym wyczyścić brudny balon od środka ??
Od: "Palma" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w. a moze ktos ma jakis dobry przepis na wino z wiśni ?? bo jade do babci
do asdu nazbierać troche :)

Pozdrawiam PAlma

2. Data: 2005-07-18 14:21:13

Temat: Re: wino - czym wyczyścić brudny balon od środka ??
Od: "Maciej Rozylo" <r...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

woda, płyn i surowe przekrojone ziemniaki,
następnie krecimy balonem :)

3. Data: 2005-07-19 07:15:51

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Rozylo" <r...@o...poczta.pl> napisał:
> woda, płyn i surowe przekrojone ziemniaki,
> następnie krecimy balonem :)

Ja raczej dalabym do srodka pokrzywy zamiast ziemniakow.

Pozdrawiam
Lilla

4. Data: 2005-07-19 07:54:58

Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest naprawdę zapaskudzony, to żadne domowe sposoby nie wystarczą.
Spróbuj tego http://tiny.pl/qxwm.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

5. Data: 2005-07-19 21:12:56

Temat: Re: Re: wino - czym wyczyścić brudny balon od środka ??
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 09:15:51 +0200, "Lilla" <l...@f...krasnik.pl>
wrote:

>Ja raczej dalabym do srodka pokrzywy zamiast ziemniakow.

Tez malo skuteczne. Osady delikatne usuwa sie strzepkami papieru
zalanymi woda, jak nie ma szns ze papier pomoze - idealnym srodkiem
czyszczacym jest ryz. Nasypac ryzu, zalac zimna woda zeby za szybko
nie rozmiekl i jak wyzej - krecic do skutku.

--
Darek

6. Data: 2005-07-20 07:39:43

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Dariusz K. Ladziak napisał(a):

> [...]
> czyszczacym jest ryz. Nasypac ryzu, zalac zimna woda zeby za szybko
> nie rozmiekl i jak wyzej - krecic do skutku.

A ja polecam grubą sól z zimną wodą, całe kilo soli i troche wody- no i
krecimy balonem.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
www.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

7. Data: 2005-07-28 20:48:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

panta_rei napisał(a):

> A ja polecam grubą sól z zimną wodą, całe kilo soli i troche wody- no i
> krecimy balonem.

Sól i drobny piasek, potem wodorotlenek sodu i wrzątek kilka razy, po
drodze płukanie parokrotne zimną wodą.
Niezawodne, nawet najbardziej brudne sie wyczyszczą.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-07-29 06:14:43

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Jul 2005 22:48:34 +0200, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

>Sól i drobny piasek, potem wodorotlenek sodu i wrzątek kilka razy, po
>drodze płukanie parokrotne zimną wodą.
>Niezawodne, nawet najbardziej brudne sie wyczyszczą.
>pozdr. Jerzy

Nie slędzę wątku od początku, ale może szczotka do balonów ?
Ja osady (przy okazji dezynfekcja) usuwam za pomocą ACE

Pozdrowienia,
Marek

9. Data: 2005-07-29 20:45:17

Temat: Re: wino - czym wyczy?cić brudny balon od ?rodka ??
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teapot napisał(a):

> Nie slędzę wątku od początku, ale może szczotka do balonów ?
> Ja osady (przy okazji dezynfekcja) usuwam za pomocą ACE
>
> Pozdrowienia,
> Marek

Pan z reklamy?
;-)
Faktem jest, że ostatnio koleżanlka skorzystała z jakiegoś mocno
reklamowanego środka, którego wcześniej odstawiła za kiepską jakość,
bodajże cilit to był, skubaniec tak wszystko popalił, że aż za bardzo,
nawet kamień 20-letni na wannie rozpuścił a baterię przebarwił.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-08-01 08:14:14

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Jul 2005 22:45:17 +0200, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

>Teapot napisał(a):
[ciach]

> [...]
>bodajże cilit to był, skubaniec tak wszystko popalił, że aż za bardzo,
>nawet kamień 20-letni na wannie rozpuścił a baterię przebarwił.

Skadze, pomysl na dezynfekcje za pomoca tego srodka znalazlem w
instrukcji warzenia piwa z pomoca brew-kita, wykorzystalem do
wyczyszczenia balonu do wina, najwazniejsze, ze zadzialalo.
Pozdrawiam, Marek

Migdaly zamiast pestek w nalewce wisniowej
Farfalle cukinowo- pomidorowe
ser "feta"
ciasteczka fornetti
Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???