wino z węgierek

1. Data: 2004-10-03 06:05:24

Temat: wino z węgierek
Od: "kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,chcę zrobić wino,mam pytanko jaki kolor bedzie miało wino z węgierek?Pzdr

1. Data: 2004-10-03 09:27:27

Temat: Re: wino z węgierek
Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kriss wrote:
> Witam,chcę zrobić wino,mam pytanko jaki kolor bedzie miało wino z
> węgierek?Pzdr

Kolor bedzie mialo czerwono-brazowy, ale trudno je sklarowac.

Ania

1. Data: 2004-10-07 12:24:17

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 3 Oct 2004 11:27:27 +0200, na pl.rec.kuchnia, Ania Ladorucka
napisał(a):

> Kolor bedzie mialo czerwono-brazowy, ale trudno je sklarowac.

Właśnie to mi pierwsze przyszło do głowy jak przypomniałam sobie moje wino
zrobione z tarniny.Niby super, ale nie do picia, bo cierpkie i mętne.
Umówiłam się z koleżanką i odlałam kilka butelek /2 zmogłyśmy ps.
pozdrawiam Dionizę/ reszte traktowałam jakimiś środkami i chyba
białkami,ale po miesiącu gąsior poszedł do kibla / do dziś nie mogę
odżałować!/
Po jakiś 2 lub 3 latach robiłam porządki w komórce i znalazłam te 3 butelki
z winem.Ponad osadem znajdował się cudownie żółty, słodki, aromatyczny,
gęsty nektar- poprostu nie do wiary, że to to samo wino!Szkoda ze tyle
wylałam!
MEva :-)

1. Data: 2004-10-07 13:20:38

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,chcę zrobić wino,mam pytanko jaki kolor bedzie miało wino z węgierek?
Pzdr

czytałam, ze wino ze śliwek nie jest zbyt szlachetne...
ale nie wiem niestety, jak to jest z węgierkami
mój znajomy właśnie jest w trakcie robienia wina, ale z uleny;
wino chodzi od 2 tygodni, ma okropny kolor i smak
znajomy od początku miał jednak całkiem inny "chytry" cel - przepędzić je na
śliwowicę,
60%
myślę, że to jedyne, co można z tym zrobić
pozdrawiam
ania

1. Data: 2004-10-07 13:35:32

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytałam, ze wino ze ?liwek nie jest zbyt szlachetne...
> ale nie wiem niestety, jak to jest z węgierkami
> mój znajomy wła?nie jest w trakcie robienia wina, ale z uleny;
> wino chodzi od 2 tygodni, ma okropny kolor i smak
> znajomy od pocz?tku miał jednak całkiem inny "chytry" cel - przepędzić je
na
> ?liwowicę,
> 60%
> my?lę, że to jedyne, co można z tym zrobić
> pozdrawiam
> ania

pilem kiedys wino ze sliwek w japonskiej knajpce...
do wina to sie mialo nijak ale jako ciekawostka alkoholowa owszem....
pozdrawiam
Jerzy

RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(
podpuszczka do mleka
szarlotka z tartego ciasta - szukam przepisu...
Dziwna arabska potrawa/przyprawa
Smutno mi Boze