winorośl

21. Data: 2004-07-21 22:28:28

Temat: Re: winorośl
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> Podobnie jak hamburger, coca cola i silikonowe piersi :-)))))

A co masz do silikonowych piersi????
Przyjmuję zakład o 50l piwa, że silikonowych nie rozpoznasz!
Tylko Ty musisz namówić 19 grupowiczek, ja załatwię jedną zaznajomkę
podsilikonowaną - damy Ci klapki na oczy, i będziesz sobie mógł robić co
chcesz, a silikonowych wśród tych 20stu nie poznasz!!!

Zakład?

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

22. Data: 2004-07-22 14:22:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Tylko Ty musisz namówić 19 grupowiczek, ja załatwię jedną zaznajomkę
> [...]

No chyba będzie namawiać te 19 grupowiczek do tego "robienia co chcesz"
jak sądzę ;-))))

Serdecznie Miłka

23. Data: 2004-07-22 16:18:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> A co masz do silikonowych piersi????
> Przyjmuję zakład o 50l piwa, że silikonowych nie rozpoznasz!

Podobno w samolocie szeleszczą na pewnej wysokosci:-)

> Tylko Ty musisz namówić 19 grupowiczek, ja załatwię jedną zaznajomkę
> podsilikonowaną - damy Ci klapki na oczy, i będziesz sobie mógł robić co
> chcesz, a silikonowych wśród tych 20stu nie poznasz!!!

Na test samolotowy mogę sie zgodzic jak fundujesz bilet:-)
Najlepiej na Antypody;-)

Pozdrawiam
Marta

24. Data: 2004-07-22 21:48:55

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> Podobno w samolocie szeleszczą na pewnej wysokosci:-)

> Na test samolotowy mogę sie zgodzic jak fundujesz bilet:-)
> Najlepiej na Antypody;-)

Dla Ciebie, Marta, nawet na antypodę Antypodów!!!
Ale bez małżowinków jak sądzę?

Pozdrawiam
p...@r...pl

25. Data: 2004-07-22 22:18:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> Dla Ciebie, Marta, nawet na antypodę Antypodów!!!

To idę sie pakować:-)

> Ale bez małżowinków jak sądzę?

Małżowinki zabiorę jeśli pozwolisz, jestem do nich mocno
przywiązana;-)

Pozdrawiam
Marta

PS. Czy to Ty nabywałeś wiosną lilaka krasawica Maskwy i czy
zakwitł? Bardzo jestem ciekawa...

26. Data: 2004-07-23 13:44:30

Od: "grzegorz" <w...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno w samolocie szeleszczą na pewnej wysokosci:-)
a od ogladania TV maleja :)))
(fragment filmu z Pamela Anderson )

27. Data: 2004-07-26 23:56:28

Temat: Odp: winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:pRtLc.226342$D...@f...columbus.rr.com..
.

> Porownujesz wino do takich produktow???

Wino z Niagary??? I tak delikatny byłem... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

28. Data: 2004-07-26 23:58:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cdmr24$km0$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> A co masz do silikonowych piersi????
> Przyjmuję zakład o 50l piwa, że silikonowych nie rozpoznasz!
Kompletny brak zaufania do weterana.... Autentyczne rozpoznam. Jeszczem nie
całkiem sklerotyk.... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

29. Data: 2004-07-27 02:28:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Wino z Niagary??? I tak delikatny byłem... :-))))

A czy probowales? Bo ja tak i bardzo mi smakowalo
(w odroznieniu od hamburgerow i coca coli; silikonowych
piersi nie probowalem :-) ).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

30. Data: 2004-07-27 09:34:14

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy probowales? Bo ja tak i bardzo mi smakowalo
> (w odroznieniu od hamburgerow i coca coli; silikonowych
> piersi nie probowalem :-) ).

A które z nich polecasz?
http://www.icewineniagara.net/
bo ceny są niezłe.