winorośl

31. Data: 2007-09-20 20:19:44

Temat: Re: winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
news:fcujev$h8d$1@inews.gazeta.pl...

> Czy już się przebarwiła? Ja tej odmiany nie mam ale typowałam na Gołuboka
> rosnącą w sąsiedztwie a pare dni temu jeszcze liście zielone były. Więc
> może mylę się.

Gołubok zaczał się przebarwiać na początku sierpnia. A teraz już dawno jest
w pełni wybarwiony.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

32. Data: 2007-09-20 20:32:56

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gołubok zaczał się przebarwiać na początku sierpnia. A teraz już dawno jest
> w pełni wybarwiony.

A bulgocze jak jakiś bulgot francuski. Na wyścigi z Izą.
Pozdrawiam.mirzan

33. Data: 2007-09-20 20:40:20

Temat: Re: winoro?l
Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> A bulgocze jak jakiś bulgot francuski. Na wyścigi z Izą.
:)
ja jeszcze nie mialem winogron w ilosciach przerobowych :
czy ta wyczuwalna nuta smakowa czarnej porzeczki Goluboku
przenosi sie pozniej na wino?
:)
z pozdowieniami i usmeichami
smal

34. Data: 2007-09-20 21:26:35

Temat: Re: winoroÂśl
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja jeszcze nie mialem winogron w ilosciach przerobowych :
> czy ta wyczuwalna nuta smakowa czarnej porzeczki Goluboku
> przenosi sie pozniej na wino?

Ten smrodek ma takie coś, co u nas nazywa się Ruski Konkord, Golubok nie ma
takiego aromatu.W winie niewyczuwalny.
Pozdrawiam.Mirzan

35. Data: 2007-09-21 19:31:16

Temat: Re: winoroÂ?l
Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> Ten smrodek ma takie coś, co u nas nazywa się Ruski Konkord, Golubok nie
> ma
>takiego aromatu.W winie niewyczuwalny.
:)
przed chwila sprawdzilem www.winogrona.org czy sie nie myle
ale to w Goluboku jest ta nuta smakowa czarnej porzeczki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

36. Data: 2007-09-22 17:27:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> z wymienionych powyzej przez Janusza ja najbardziej optowalbym za Iza
> nie ma ona coprawda zbyt wielkich owocow ale
> - jest jedna z najwczesniej dojrzewajacych odmian
> - jest bardzo smaczna i slodka
> - jest bezproblemowa uprawie: nie choruje (...)

i tu się nie zgodzę
Moja Iza Zaliwska nie chorowała przez pierwsze kilka lat, w tym roku była
najbardziej zaatakowana mączniakiem właściwym z wszystkich odmian i od niej
zaatakowało kolejne odmiany.
Po raz pierwszy mączniak dopadł ją dwa lata temu.
Pryskanie Miedzianem 50 i Siarkolem nie pomogło.
Wszystkie owoce poszły do kontenera.

Pozdrawiam Krycha

37. Data: 2007-09-22 17:51:22

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jestem bardzo świeżą działkowiczką. Czy moglibyście mi powiedzieć, które
> odmiany winorośli są najlepsze, (...)

Marzy mi się taka sytuacja, aby na stronie www.winogrona.org była możliwość
wyszukiwania odmian według złożonych kluczy, kolor owoców,
deserowe(przerobowe), beznasienne, pora dojrzewania, silnie rosnące (słabo)
itp.

Pozdrawiam Krycha

Działka z olchą - karczowanie
Co zrobic z darnia ... ?
[REKLAMA] [SPAM] Jesienne porządki ? pamiętajmy o konserwacji systemów nawadniających. Irriga - producent systemów nawadniających
Jabłka LIGOL - chcę mieć i proszę o rad
Beskid Sądecki - jakie odmiany drz. owocowych