wiosna!

51. Data: 2005-03-06 21:40:50

Temat: Re: wiosna!
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XgKWd.10233$3t3.3623@fe2.columbus.rr.com...
> U sasiadow pod ciepla sciana domu juz pelno zoltych krokusow.
> W lesie kwitna pierwsze ranniki. Dzis temperatura +16 C.
> A na poniedzialek wieczor znow przepowiadaja snieg.

byłam dziś z dziećmi na nartach, zimno,że hej :(
wiało okropnie i śnieżek prószył...
pies pakował się do samochodu, jak tylko widział uchylone drzwi,
albo lubi jeździć samochodem, albo mu zimno bardzo dokuczało, chociaż na
śniegu się tarzał...

śladu wiosny, melduję, nie widziałam...

pozdr
Ania

52. Data: 2005-03-06 21:56:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     http://www.zwoje-scrolls.com/zwoje15/text21p.htm
>
>     He, he, he ;-)
>
>    Pozdrawia boletus

W Zwojach rok 2000 jest wypracowanie mojego szkolnego kolegi,
który mieszka w Izraelu, sieje moją rokietę i przyjeżdza co rok
na zjazdy które mamy koło Janowic pod górą Sokolik.Branley...
Pozdrawiam.Mirzan

53. Data: 2005-03-07 07:38:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pies pakował się do samochodu, jak tylko widział uchylone drzwi,
> albo lubi jeździć samochodem, albo mu zimno bardzo dokuczało, chociaż na

A u mnie ślad jest, pod ścianą kępa żonkili ma już zażółcone pąki, dodam, że
tak wyglądają od lutego, gdy mrozów nie było, teraz robią za hibernatusy :))

Pozdrawiam
Kaśka

54. Data: 2005-03-07 08:18:29

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Anomalia pogodowe ....
> W okolicach Gdańska sypie i sypie cały dzień:)

W Gdansku tez sypie i cos sie nie zanosi, zeby mozna bylo schowac wreszcie
szufle do odsniezania :-(
Magda

55. Data: 2005-03-07 08:30:43

Temat: Odp: wiosna!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d0h0m3$r7b$...@n...news.tpi.pl...

> A u mnie ślad jest, pod ścianą kępa żonkili ma już zażółcone pąki, dodam,
że
> tak wyglądają od lutego, gdy mrozów nie było, teraz robią za hibernatusy
:))

To jest ślad poprzedniej wiosny (:-).
Wczoraj przyleciały trzy sójki, a to oznacza że w lesie już głód (:-(
Dzisiaj u nas zasypane wszystkie drogi. Nadal sypie i zawiewa. Dojeżdżający
do pracy samochodami ruszyli na pociąg. Pociągi opóźnione, tłumy na dworcu -
obrazki żywcem jak z 1979 roku .

Pozdrawiam - Jagoda

56. Data: 2005-03-07 11:03:26

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Platon <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d0dbu4$onh$...@a...news.tpi.pl...
> Kota nie mam, ale pies mój lnieje na potęgę, a zatem WIOSNA!
> Podrawiam
> Palton

He he. A mój Maurycy wysadził nos na dwór, sypnęło mu drobnymi igiełkami
po nosie i stwierdził, że koniec marcowania ... idzie pod grzejnik.
Mała Su biega jakimiś tunelami pod śniegiem, Czarny skacze susami jak zając,
tylko Rafie (rottweilerce) nie przeszkadza, ale też nie lubi jak śnieg smera
ją po brzuchu.
Królik Kufel natomiast lnieje tak jakby mu do futra dobrały się mole.
I co to jest ? Wiosna???

Pozdrawiam - chrypiąco - Jagoda

57. Data: 2005-03-07 11:41:24

Temat: Ratujmy ptaki
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d0h3j5$9ac$1@nemesis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@g...pl> napisał(a):

> Wczoraj przyleciały trzy sójki, a to oznacza że w lesie już głód

Hejka. Niestety dla ptaszków nastały bardzo ciężkie czasy. Mam nadzieję,
że bez apeli każdy z nas powinien ratować fruwających przyjaciół. Trzy dni
takiej zadymki i niedokarmiane ptaszęta wyginą. :-(
Pozdrawiam przypominająco Ja...cki

58. Data: 2005-03-07 12:02:09

Temat: Re: Odp: wiosna!
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> [...]
> ją po brzuchu.
> Królik Kufel natomiast lnieje tak jakby mu do futra dobrały się mole.

No to za oknem wiosny nie przypomina :) Ale wczoraj na wsi z mojego
własnego stryszku przyglądał mi się zupełnie obcy kot. Chyba przyszedł
z wizytą :) Spod śniegu wrzośce zaczynają kwitnąć. Nie zaszkodzi im
to?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

59. Data: 2005-03-07 12:18:30

Temat: Re: Ratujmy ptaki
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że bez  apeli każdy z nas powinien ratować fruwających przyjaciół. Trzy dni
> takiej zadymki i niedokarmiane ptaszęta wyginą. :-(

Jest bardzo źle ! Zjedzone są już dawno nawet niezbyt lubiane owoce rokitnika.
Dokarmianie jest właśnie teraz najbardziej potrzebne.
Pozdrawiam, Krystyna

60. Data: 2005-03-07 15:15:58

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Platon" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kota nie mam, ale pies mój lnieje na potęgę

Dokladnie.
Ja caly czas swojemu psu powtarzam, zeby wykazal umiarkowanie w zrzucaniu
ton tej siersci, bo lysym w naszym kraju aura nie sprzyja przez wiekszosc
roku :-((
Pozdrowienia
Magda

PODZIĘKOWANIA