wiosna

11. Data: 2006-02-27 12:07:12

Temat: Re: wiosna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> wrote in
news:dtuo7t$cbu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> My do wiosny mamy dalej :(((
> Rano bylo -15 na dworze :(
> Pozdrawiam mniej optymistycznie

Ty, nie siej defetyzmu, co?
Wlasnie obejrzalam kotki na wierzbie iwie i jestem pelna dobrych mysli mimo
-4 st aktualnie i przenikliwego wiatru. To sie musi kiedys skonczyc.
Pozdrowienia - Ewa z klapiaca paszcza

12. Data: 2006-02-27 12:52:02

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Mimo tego, co sie dzieje za oknem smiem twierdzic, ze wiosna tuz.
> Twierdzenie opieram na nast. przeslankach:
[...]

Dziś u mnie zakwitło Osmoglossum pulchellum nazywane 'storczykiem
konwaliowym'. Idzie wiosna, jak nic!

I guzik mnie obchodzi, że w nocy było -10*C. Teraz jest słonecznie i
cieplutko :-).

Z pozdrowieniami, Maria

--
www.ciekawe-rosliny.pl

13. Data: 2006-02-27 13:09:02

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mimo
> -4 st aktualnie i przenikliwego wiatru. To sie musi kiedys skonczyc.

U mnie też na osiedlu baźki wyłażą z pąków, a śnieg co w nocy napadał
stopniał!:)
Pa, Gabi

- - -
http://tabaza.sapijaszko.net

14. Data: 2006-02-27 14:37:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 10:56:24 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> A, mi nic nie zakwitło:-(Na dodatek okazało sie, ze mam przemarznieta
> roze;-(dziwnie tak, bo połowa gałezi przemarznieta, a połowa nie.

Normalne raczej. Zima była mroźna, więc to co ponad kopczyki i śnieg
przemarzło.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

15. Data: 2006-02-27 14:44:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 07:23:10 +0000 (UTC), Ewa Szczęœniak napisał(a):

> Mimo tego, co sie dzieje za oknem smiem twierdzic, ze wiosna tuz.
> Twierdzenie opieram na nast. przeslankach:
>
> 1. kwitna juz pelna para oczary
> 2. koty sasiadow od piatku koncertuja tak, ze spac nie mozna
> 3. dokonalam pierwszego w sezonie zakupu sadzonki. takiej z pakiem i
> korzonkami.
>
> I guzik mnie obchodzi, ze w nocy dopadalo kolejne 10 cm sniegu.

U mnie śniegu mało, przynajmniej w mieście. Za to w sobotę byłam na wsi -
inny świat po prostu. Śniegu tyle, że auto musieliśmy zostawić hoho i
jeszcze ho:) Do tego wiatr smagał po pyskach - szkoda że nie sarny smagał:(
Pierwsze straty to zeżarta do pnia thuja (ale jak słusznie zauważyła Basia
nie lubię ich), dwa derenie i amorfa - te odrosną. Posadzony jesienią
żywopłot jeszcze psu na budę, bo spod śniegu go nie widać.
Załamana wizją dalszego zimowego cierpienia spędziłam wieczór nad
symboliczną butelką wina i nowymi książkami, które zachwyciły nawet moich
nieogrodowych przyjaciół. Przy drugiej butelce pewien zaszczytny tytuł mi
nadano, ale publicznie się chwalić nie będę bo znam gorszych maniaków:)

Pozdrawiam,
Marta z pierwiosnkami na parapecie
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-02-27 14:46:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 14:09:02 +0100, GabiS napisał(a):

> [...]
> mimo
>
> U mnie też na osiedlu baźki wyłażą z pąków, a śnieg co w nocy napadał

E tam, gałązki z baziami zrywałyśmy z rodzicielką już 3 tygodnie temu.
Teraz czekam na kwitnienie forsycji, też w wazonie:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-02-27 17:19:35

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Przy drugiej butelce pewien zaszczytny tytuł mi
> nadano, ale publicznie się chwalić nie będę bo znam gorszych
> maniaków:)

Ja nalewka z pigwówki sie pocieszam.Dzisiaj w ramach spoznionych
kwiatów urodzinowych zazyczyłam sobie storczyka.Pognałam do OBI, a tam
lipa;-(tzn, były, ale albo nie na moje progi, albo cus, co przypominało
dendrobium, ale miało inne liscie i nazywało sie mix???Qrcze, co to
znaczy mix?Nie pocieszona zahaczyłam o Ikee i tam, dosłownie z litosci
zakupiłam Phenelopssia.Piekne, kiedys zdrowe storczyki wrecz stały
zalane woda:-(Licze, ze ten moj odwdzieczy mnie sie, za wyzwolenie:-)

Gosia

18. Data: 2006-02-27 17:25:01

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalne raczej. Zima była mroźna, więc to co ponad kopczyki i śnieg
> przemarzło.

Hmm i co teraz?Cos z nich bedzie?

Gosia

19. Data: 2006-02-27 17:35:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Hmm i co teraz?Cos z nich bedzie?

Opał? Ściółka? Rózgi?:)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20. Data: 2006-02-27 17:41:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 18:25:01 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Hmm i co teraz?Cos z nich bedzie?

Jeśli miejsce szczepienia zabezpieczyłaś i nie wymarzło (bo rozumiem, że to
szczepione różyczki) to będą rosły. Wiosną tylko trzeba będzie przyciąć.
Z ciekawości, co sadziłaś?
Część moich róż przechodzi testy prawdy tej zimy, bo wielu nie okryłam
wcale.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy