witam

1. Data: 2002-11-23 16:37:15

Temat: witam
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich, jestem tu nowa:) więc chyba wypada zacząc od przywitania
się:))
magdalena

1. Data: 2002-11-23 20:55:03

Temat: Re: witam
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> witam wszystkich, jestem tu nowa:) więc chyba wypada zacząc od  przywitania
> się:))
> magdalena
>
> Witaj!
Co cie sprowadza na te strony?
Jakie lubisz robotki?
pozdr
annaweronika
:)

1. Data: 2002-11-24 01:44:03

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> witam wszystkich, jestem tu nowa:) więc chyba wypada zacząc od przywitania
> się:))
> magdalena

Witam cieplutko :)
Julita

1. Data: 2002-11-24 08:43:47

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) w zasadzie to zajmuje sie większym formatem: szyję repliki strojów
dawnych i specjalizuje sie w robieniu gorsetów; ale ponieważ do strojów
potrzeba mnostwo dodatków; jak np koronki, hafty, wiec zainteresowalam się
równiez mniejszymi robótkami... Piekny haft potrafi zwykłą szarą sukienke
zmienic w dzieło sztuki:); na razie trochę haftuję; ale zamierzam się zabrac
za robienie koronek klockowych i za haft Richelieu (niestety, z tym mam
problemy; co napisałam w innej wiadomości...) Własnie odkrywam w sobie różne
zdolności; w planach jest także robienie lalek; takich z główkami i rączkami
z terakoty, w strojach dawnych...
a tak poza tym to jestem lekarzem i pochodzę z Wroclawia:))
Magdalena

1. Data: 2002-11-24 09:03:29

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> [...]
> z terakoty, w strojach dawnych...
> a tak poza tym to jestem lekarzem i pochodzę z Wroclawia:))

A masz przypadkiem zeskanowane zdjęcia tych sukienek, żeby nas już
zupełnie dobić? Bo ja bym się bardzo chętnie dobiła...

No i naturalnie witam serecznie.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-24 18:11:27

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <m...@w...pl> :

> begin 666 gorset XIX wiek.jpg

To jak dla przypomnienia - nie wysylamy zalacznikow na grupke ! Wszelkie
zdjecia, schematy itp. - osobom zainteresowanym na priva. Na grupki
dyskusyjne nie wysyla sie plikow - chyba ze sa to specjalne grupki zalozone
w tym celu - maja zazwyczaj binaries w nazwie. A ten gorset to chyba juz
drugi zalacznik w ciagu ostatnich dni.

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-25 10:41:13

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Monga wrote:
> [...]
> w tym celu - maja zazwyczaj binaries w nazwie. A ten gorset to chyba juz

A mój serwer to chyba filtruje, bo u mnie żadnej wiadomości z
załącznikami nie było. Czuję się współwinna, bo ja o te zdjęcia prosiłam :(

Magdaleno, jeśłi nie masz strony internetowej ze zdjęciami, to proszę o
przesłanie jakiegoś zdjęcia na mój adres mailowy c...@y...com bo
jestem ich bardzo ciekawa.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346

1. Data: 2002-11-25 14:01:21

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie to ciele jestem, albo zakręcona, jakos zapomnialam ze sie
załączników na grupe nie wysyła...:) Tłumacze to stresem jesienno zimowym;
zważywszy na to ile glupot robie w ostatnim czasie...:)))
Magdalena

1. Data: 2002-11-25 14:01:58

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety JESZCZE nie mam strony internetowej...a zdjecie w takim razie na
prv wysyłam :)
Magdalena

1. Data: 2002-11-25 14:19:01

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez prosze.
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

"Magdalena" <m...@w...pl> wrote in message
> niestety JESZCZE nie mam strony internetowej...a zdjecie w takim razie na
> prv wysyłam :)
> Magdalena

Obrazki 3D
patchwork