witaminki na wlosy, paznokcie i skore

1. Data: 2004-01-07 09:06:29

Temat: witaminki na wlosy, paznokcie i skore
Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czy znacie moze jakis dobry (sprawdzony) preparat wzmacniajacy wlosy
i paznokcie oraz poprawiajacy wyglad skory? Ja lykam od pazdziernika Silice
firmy Naturell, ale skutkow jakos nie widac....Poradzicie?

2. Data: 2004-01-07 10:53:41

Temat: Re: witaminki na wlosy, paznokcie i skore
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Czy znacie moze jakis dobry (sprawdzony) preparat wzmacniajacy
> wlosy i paznokcie oraz poprawiajacy wyglad skory? Ja lykam od pazdziernika
> Silice firmy Naturell, ale skutkow jakos nie widac....Poradzicie?

Merz Special - bardz sobie chwale

pozdr Magda

3. Data: 2004-01-07 13:38:14

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"O." <o...@w...pl> wrote in news:btgi78$kbh$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> wlosy i paznokcie oraz poprawiajacy wyglad skory? Ja lykam od
> pazdziernika Silice firmy Naturell, ale skutkow jakos nie
Skrzypowit-ok 20zl

4. Data: 2004-01-07 14:15:42

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Silice
> firmy Naturell, ale skutkow jakos nie widac....Poradzicie?

Polecam 'Capivit A+E Vorte' do zakupu w aptece za jakieś 7zł, opakowanie
wystarcza na miesiąc; możesz też łykać olejek z nasion wiesiołka w
kapsułkach, ale to jest droższe i trzeba brać kilka razy dziennie, więc
zdecydowanie bardziej polecam Capivit.

D.

5. Data: 2004-01-08 09:59:26

Od: "Agnieszka" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem co chcesz uzyskać i w jakim stanie są Twoje włosy czy paznokcie ale
moge polecić kilka preparatów:
-Merz Special - jest jak dla mnie najlepszy, ale- w moim przypadku super
okazały się dwie rzeczy-odżywka-wosk na włosy (duże opakowanie ok
22zł )Henna Treatment Wax - dostępna w dwóch rodzajach -do ciemnych i
jasnych włosów - efekt jest naprawdę widoczny (przynajmniej u mnie)-dostępny
w aptekach i jeszcze do kompletu Humavit ze skrzypem polnym i pokrzywą -ok
9zł.
Pozdrawiam,
Aga

6. Data: 2004-01-11 00:07:29

Od: "Marta" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O." <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> firmy Naturell, ale skutkow jakos nie widac....Poradzicie?
>

> Ja bardzo sobie chwale Zincas kosztuje jedyne 6 zl a jak dla mnie jest
naprawde swietny

pozdrawiam Marta

7. Data: 2004-01-23 22:24:47

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mnie)-dostępny
> w aptekach i jeszcze do kompletu Humavit ze skrzypem polnym i pokrzywą -ok

A ile mniej wiecej trzeba dac za ten Merz??? czy jest to dokupienia w
aptece??
dzieki za pomoc!
Marta

8. Data: 2004-01-24 08:49:02

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile mniej wiecej trzeba dac za ten Merz??? czy jest to dokupienia w
> aptece??

Merz Special kosztuje w aptece ok. 36 zł za 60 tbl

9. Data: 2004-01-24 08:56:33

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest to dokupienia w
> aptece??

tak, ale niestty nie powiem ile dokladnie kosztuje :)
pozdrawiam quirky

10. Data: 2004-01-24 09:05:41

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "quirky" <q...@W...pl> napisal w wiadomosci

> tak, ale niestty nie powiem ile dokladnie kosztuje :)
> pozdrawiam quirky

ok
dziekuje bardzo!!!

stereopsja
PILNIE stomatolog
Przesrost migdałków
Poszukuję materiałów na temat miejsca fizjoterapii w służbie zdrowia
Ciekawe (dla mnie )