witaminy naturalne a syntetyczne

1. Data: 2005-03-30 19:49:02

Temat: witaminy naturalne a syntetyczne
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy witaminy naturalne to tylko te które spożywamy np z owocami czy
istnieją "naturalne" w tabletkach?
Jak to sprawdzać?
Pozdrawiam
A.

2. Data: 2005-03-30 20:05:27

Temat: Re: witaminy naturalne a syntetyczne
Od: "sp5xsl" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> czy witaminy naturalne to tylko te które spożywamy np z owocami czy
> istnieją "naturalne" w tabletkach?
> Jak to sprawdzać?
> Pozdrawiam
> A.
Nie ma cos takiego jak naturalne tabletki moga byc herbatki na naturalnych
skladnikach ale tabletki to tabletki(substytut lub proskladnik)ale nie
natura.
_________________
MARIUSZ SP5XSL
QTH PRZASNYSZ CH 145.300
LOC:KO03KA
20°52´30´´E
53°01´15´´N
SPPA RPF

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAH0`1`( ````3S/___R'Y! $```$`+ ````"A`!$```+_C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[
#JSA:!9._
M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J
4S&CHYQ?=
MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$
IH,"!! L:
:/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M:O(@Q8X8"`#L`
`
end

3. Data: 2005-03-30 20:07:46

Od: "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy witaminy naturalne to tylko te które spożywamy np z owocami czy
> istnieją "naturalne" w tabletkach?
> Jak to sprawdzać?
> Pozdrawiam
> A.

Witaminy sysntetyczne od witamin "naturalnych" nie różnią się niczym innym,
niż źródłem pochodzenia. Oczywiście w tebletkach (syntetyki) witaminy mają
formę czysto lub jakiegoś łatwoprzyswajalnego związku.

--
Jarosław Grzyb <grzybu123[at]o2.pl>
Zapraszam na http://octopian.webkonto.us/

4. Data: 2005-03-30 20:18:24

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaminy sysntetyczne od witamin "naturalnych" nie różnią się niczym
innym,
> niż źródłem pochodzenia.
tak, ale...
trzeba wziąć pod uwagę, że z produktów naturalnych witaminy lepiej się
przyswajają i lepiej działają- chociażby dlatego, ze w Polsce nie ma (?)
preparatu zawierającego np. zespół tokoferoli, a taki pomidorek ma go w
całości. czyli- banalna prawda- trabletkami nie zastąpimy urozmaiconej
diety.

5. Data: 2005-03-31 07:04:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy witaminy naturalne to tylko te które spożywamy np z owocami czy
> istnieją "naturalne" w tabletkach?

Cytując za Małachowem z książki "Oczyszczanie organizmu i prawidłowe
odżywianie":
"Aktywność witamin zależy w wielkiej mierze od składnika biał­kowego.
Bez tej drugiej połowy nie są one efektywne i w ogóle w procesie
wyprodukowania ich w sposób sztuczny z formy orga­nicznej przechodzą w
krystaliczną, która w swojej istocie jest formą nieorganiczną i w takiej
postaci nie jest przyswajana. Takie "lecze­nie" obciąża wątrobę i nerki,
naruszając niezbędny bilans w organi­zmie, wprowadzając chaos zamiast
struktur uporządkowanych.
Gdy zażywamy witaminy naturalne w większej ilości niż jest to nam
potrzebne, drobnoustroje rozkładają i wyprowa­dzają zbędne z nich z
organizmu. Praktycznie nie jest możli­we przedawkowanie witamin naturalnych,
inaczej się dzieje z witaminami sztucznymi. Znam osobiście przypadek, gdy
dziecko zjadło paczkę takich "witamin" i umarło."

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

6. Data: 2005-03-31 15:53:15

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sp5xsl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie ma cos takiego jak naturalne tabletki moga byc herbatki na
> naturalnych
> skladnikach ale tabletki to tabletki(substytut lub proskladnik)ale nie
> natura.

no właśnie jest i dlatego piszę, oglądałam o tym otatnio program na 1 i są
artykuły w internecie ale ifo enigmatyczne

7. Data: 2005-03-31 15:55:57

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> struktur uporządkowanych.
> Gdy zażywamy witaminy naturalne w większej ilości niż jest to nam

właśnie, i teraz jak szukać witamin "naturalnych" oprócz oczywiście tych w
diecie:) ?

8. Data: 2005-03-31 16:15:08

Od: "moscal moscal" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> właśnie, i teraz jak szukać witamin "naturalnych" oprócz oczywiście tych w
> diecie:) ?

a co np. tranik to nie laska?;) witaminy A,D,E czekaja;)

skrzyp polny, pokrzywa zwyczajna, workoliść członowaty , etc.

9. Data: 2005-03-31 18:13:37

Temat: Odp: witaminy naturalne a syntetyczne
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moscal moscal <q...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> skrzyp polny, pokrzywa zwyczajna, workoliść członowaty , etc.

A nie można prościej, tzn. marchew, pietruszka, buraki, jabłka ...

10. Data: 2005-03-31 21:16:32

Temat: Re: Odp: witaminy naturalne a syntetyczne
Od: "moscal moscal" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik moscal moscal <q...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> A nie można prościej, tzn. marchew, pietruszka, buraki, jabłka ...

nio ale chodzilo o te 'oprócz oczywiście tych w
diecie:) ? ';)

pokrzywy codziennie nie jemy;) bynajmniej nie wszyscy;) bo znam takich co
robia sobie salatki pokrzywowe;)

Stomatologia w uspieniu
żołądek
Appendicitis gangrenosa