witrazyki - chwale moje dziecko

1. Data: 2003-10-19 18:06:46

Temat: Re: witrazyki - chwale moje dziecko
Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bella napisał:

> obiecalam i chwale.. moje dziecko 11 lat
> http://kasia.rsk.rz.pl/m/kon.JPG
>
> To jej pierwszy obraz, schemat znalazlam, tlo jest jej wlasnym pomyslem..
> fajnie nawet to wyglada wiec polecam ..
> i nie krytykujcie jej za bardzo :)
>
> pozdrawiam
> b.

Kobieto!!!
Masz artystke w domu !!!

Beazuku...antytalent malarski
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-19 18:07:16

Temat: witrazyki - chwale moje dziecko
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

1. Data: 2003-10-19 19:07:46

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <belunia@[usunxxx]autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://kasia.rsk.rz.pl/m/kon.JPG
>
> To jej pierwszy obraz, schemat znalazlam, tlo jest jej wlasnym pomyslem..

Nie krytykujemy, tylko podziwiamy, bo my z moja 13-letnia Kasia uwielbiamy
konie.

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2003-10-19 20:23:14

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładnie!!! Gratuluję!!!
A tak z ciekawości ile dziecię ma lat?
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-10-20 05:00:09

Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://kasia.rsk.rz.pl/m/kon.JPG
>
> To jej pierwszy obraz, schemat znalazlam, tlo jest jej wlasnym pomyslem..

gratulacje dziecka i dla dziecka! :) mojej siostrze się to bardzo spodobało
(uwielbia konie) i stwierdziłą, że też tak chce!
pozdrawiam bardzo serdecznie
Ela

1. Data: 2003-10-20 06:02:40

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tło jest rewelacyjne. Ma dziewczyna wyczucie. Koń stający dęba to uosobienie
energii, a ona to jeszcze pieknie potkreśliła bardzo żywymi kolorami tła i
właściwą kreską. Wystarczyłoby, żeby miejsce styku linii umieściła np. u
góry (a nie pod kopytami konia) i już cały efekt by diablii wzięli.
Pogratuluj córce obrazka, a tobie gratuluję pociechy.
Gocha

1. Data: 2003-10-20 08:25:44

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cudo!!
Gratulacje dla córy, ma talent:-)
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-10-20 08:43:53

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-19 20:07, Użytkownik bella napisał:

dziekuje za mile slowa
choc powiem wam, ze sceptycznie podchodzilam do tego,
bo w koncu sciaga sie z internetu obrazek
podklada pod szybke i maluje
jakies takie malo tworcze dla mnie
ale efekt jest w koncu fajny i warto dzieciakom dac cos takiego do
malowania tymbardziej, ze teraz sa takie farby zelki, ze mozna malowac
na folii a potem przeklejac gdzie sie chce :)

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-10-20 16:01:32

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Zdolniacha z Twojej corki!

Pozdrowka cieple