wkupne ;-))) - sledziki

1. Data: 2002-05-22 16:10:26

Temat: Re: wkupne ;-))) - sledziki
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 07:11:49 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> a co ma setka do tego, poza tym, ze tacy jak Ty beda nia sledzia
>oblewac...mnie sie seteczka komponuje BEZ sledzia. WOLNOSC DLA
>SLEDZI. NAWET MARYNOWANYCH
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

A tacy jak Ty to tego biednego sledzia na sucho morduja...Towarzystwo
Ochrony Sledzi powinno sie tym zajac...;-))))a setka bez sledzia to
tylko na sniadanie i to w poscie...
;-)))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-22 16:10:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A tacy jak Ty to tego biednego sledzia na sucho morduja...Towarzystwo
>Ochrony Sledzi powinno sie tym zajac...;-))))a setka bez sledzia to
> [...]

ja tam lubie seteczke z goloneczka (a nasci, na) albo
kabanosikiem. albo moze byc bez niczego, byle w dobrym
towarzystwie

Krysia

P.S. a stos kabanosow moze byc podpalony i wyglada jak ognicho
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 16:11:31

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 11:32:20 +0200, "Agusiek" <A...@i...pl>
wrote:

>Tfu... śledzie z wazeliną to byłoby... brrr....
>A przepisy wypróbuję, bo jednak do wódeczki to zawsze śledzik :))
>
>Aga

A tos mi bratem ...a raczej siostra...;-))))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-22 16:16:50

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote:

> A tacy jak Ty to tego biednego sledzia na sucho morduja...Towarzystwo
> Ochrony Sledzi powinno sie tym zajac...;-))))a setka bez sledzia to
> [...]
oj tak tak, niegdysiejsi, a poważni obywatele tak rozpoczynali dzień

potem ten zwyczaj gdzieś zaginął jak wiele innych pożytecznych obyczajów
Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2002-05-22 16:38:46

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 17:10:29 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>towarzystwie
>
>Krysia
>
>P.S. a stos kabanosow moze byc podpalony i wyglada jak ognicho
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...
;-)))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-22 16:40:03

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 18:16:50 +0200, dawnakuchnia
<d...@p...onet.pl> wrote:

>oj tak tak, niegdysiejsi, a poważni obywatele tak rozpoczynali dzień
>
>potem ten zwyczaj gdzieś zaginął jak wiele innych pożytecznych obyczajów
Proponuje zatem zwyczaj przywrocic ...chyba zaczne od
siebie...;-))))))
Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-22 20:01:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

.
>;-)))))
>
>Art(Gruby) {California}
>Abyssus abyssum invocat.

Trafiony? Zatopiony, methinks

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 20:16:38

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 21:01:29 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Trafiony? Zatopiony, methinks
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

Ponizej linii wodnej...Niech Ci golonka strawna bedzie...
;-))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

Sos czosnkowy
pytanie o kebab
Biała dama
prezent
Pomozcie wymyslic haslo dla serwisu kulinarnego - ksiazki do wygrania! (troszke OT)