włóczki

1. Data: 2006-08-07 08:19:27

Temat: włóczki
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kupiłam sobie ostatnio Dianę na szydełku i postanowiłam zrobić
sweterek, no i okazało się że nigdzie nie mogę kupić włóczki. Nazywa się
"Mexican" GEDIFRA taka fantazyjna. i tu moje pytanie gdzie kupujecie włóczki
które podane są w gazetach czy jest taki sklep gdzie to można dostać???
pozdrawiam Syla

2. Data: 2006-08-07 08:42:40

Temat: Re: włóczki
Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazwyczaj nie kupuję dokładnie takiej jak w opisie tylko zastępczą i tańszą.
Ważne jest aby długość w motku była zbliżona, no a rodzaj to już według
uznania i gustu. Gdybyś dostała i kupiła taką, jak jest w opisie to
zrujnujesz się. Możesz niektóre zobaczyć tutaj:
http://glinki.com/?l=6jszmi

Pozdrawiam
Teresa

3. Data: 2006-08-07 20:52:37

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czasem trafia sie okazja tak jak tu:
http://glinki.com/?l=aw82tk

4. Data: 2006-08-08 06:36:50

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziękuję pozdrawiam Syla

5. Data: 2006-08-08 10:50:58

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> które podane są w gazetach czy jest taki sklep gdzie to można dostać???
w wyszukiwarkę). Tam przedstawiają bogatą ofertę włóczek, z dokładnym opisem,
podanymi kolorami itp. Można zadzwonić do sklepu i zamówić. Wychodzi taniej
niż w pasmanterii i jest większy wybór.

szukam xxx
[szydelko] Ciekawostka:)
(OT) chwalę się