[włóczki] Angorka Aniluksu

1. Data: 2005-10-25 11:06:18

Temat: [włóczki] Angorka Aniluksu
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)
Wiecie moze w jakich kolorach Anilux produkuje Angorkę?
Widziałam białą, czarną, różową, błękitną, jasną zieloną i tyle. A są
jakieś brązy albo beże?
Pozdrówkam z zaciapanego Olsztyna
..ziewajaca kroowka
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-10-25 11:14:52

Temat: Re: [włóczki] Angorka Aniluksu
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiecie moze w jakich kolorach Anilux produkuje Angorkę?
> Widziałam białą, czarną, różową, błękitną, jasną zieloną i tyle. A są

Chciałam sprawdzić na stronie Aniluxu ale tylko to znalazłam.

http://www.anilux.pl/polski.html

Agas

3. Data: 2005-10-25 11:18:34

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agas wrote:

> Chciałam sprawdzić na stronie Aniluxu ale tylko to znalazłam.
>
> http://www.anilux.pl/polski.html

No, tylko pod telefonem. Maila tez nie odebrali.
W ostatecznosci pewnei zadzwonie.
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2005-10-25 12:00:24

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, tylko pod telefonem. Maila tez nie odebrali.
> W ostatecznosci pewnei zadzwonie.
> --
> , ,
> ()'.".'() Olcia - kroowka
> ((o o)) Olsztyn
> (..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
> ('")__('")

Polecam zapytac Marty, ktora sprzedaje wloczki Aniluxu :) Ja mam wszystkie
informacje na biezaco wlasnie od niej :)
Na Allegro ma nick "wloczki", jest tam kontakt na gg i maila.

Weronika // fanka wloczek aniluxu hihi ;)

5. Data: 2005-10-25 12:19:20

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka"

> Wiecie moze w jakich kolorach Anilux produkuje Angorkę?
> Widziałam białą, czarną, różową, błękitną, jasną zieloną i tyle. A są
> jakieś brązy albo beże?

http://www.wloczka.abc.pl/

Elżbieta

6. Data: 2005-10-25 12:24:16

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta T."

> http://www.wloczka.abc.pl/

Eh, nie widzę u Marty angorki, ale na pewno wie:)

E.

7. Data: 2005-10-25 12:26:10

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika wrote:
> Polecam zapytac Marty, ktora sprzedaje wloczki Aniluxu :) Ja mam wszystkie
> informacje na biezaco wlasnie od niej :)
> Na Allegro ma nick "wloczki", jest tam kontakt na gg i maila.
>
> Weronika // fanka wloczek aniluxu hihi ;)

Dzieki za dobrą radę :) Juz czekam na zdjecia kolorów od Marty :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

8. Data: 2005-10-25 12:26:18

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta T. wrote:
> http://www.wloczka.abc.pl/

ni ma Angorki :( ale pewnie będzie, bo Marta mówiła że robiła jej
zdjecia do umieszczenia na stronie :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

9. Data: 2005-10-25 13:02:27

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
> Cześć :)
> Wiecie moze w jakich kolorach Anilux produkuje Angorkę?
> Widziałam białą, czarną, różową, błękitną, jasną zieloną i tyle. A są
> jakieś brązy albo beże?

no to jeszcze jest: żółta, wrzosowa, morska, beżowa i brązowa :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

10. Data: 2005-10-26 10:15:50

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):

> no to jeszcze jest: żółta, wrzosowa, morska, beżowa i brązowa :)

Jest, ale jak mi w Aniluxie powiedzieli na wiosnę "nie na stałe".
Dlatego nie ma kolorów na stronie, bo na stałe w ofercie mieli tylko
białą i czarną - pozostałe bywają różnie. W sumie nie wiem dlaczego -
może jakieś zmienne zapotrzebowanie, albo coś takiego...?

--
Pozdrówki,
Aneczka

szydelkowe maskotki
druty - czapka peruka
test - nie tracic czasu na otwieranie :-)
sweterek dla noworodka
robótki ręczne w radio