woda a odchudzanie???

21. Data: 2004-07-26 08:48:05

Temat: Re: woda a odchudzanie???
Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Mycata

> Ja wstaje o.... 3:00, po to wlasnie by pocwiczyc godzine czy chocby pol
> godziny. I choc pora moze sie wydawac mordercza (ba! jest mordercza),
> przyzwyczailam sie juz. Taka godzinka porannego ruchu dziala nie mniej
> efektywnie niz kubek kawy.
> Mycata co z okazji niedzieli, dzis pocwiczy sobie troche pozniej.

Lojezu, a o której chodzisz spac??? Bo ja okolo 23:00, wczoraj o 0:05. 5 godzin
snu to na dluzsza mete troche malawo... Ale trzy godziny to bym po prostu nie
wytrzymala! Wiec ile godzin spisz?
pzdr
ciekawski polny konik

22. Data: 2004-07-31 18:11:36

Od: "Mycata" <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

> [...]
godzin
> snu to na dluzsza mete troche malawo... Ale trzy godziny to bym po prostu

Heh, zwykle chodze spac o 20:00 - 21:00, wyjawszy weekendy :). Zatem te 6
godzin snu zaliczam.

Mycata co jutro ucieka nad morze, wypoczywac i zbijac baki (w sensie bONki)

23. Data: 2004-08-06 08:32:16

Temat: Wodowstret mozna pokonac :)
Od: "Ma Km" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do niedawna nie wyobrazalam sobie wypicia chociazby szklanki wody a co
dopiero 2 litrow. Ale fakt, ze ciagle docieraly do mnie informacje o
konioecznosci picia wody zrobil w koncu swoje. Nauczylam sie pic wode.
Zupelnie jakby zaskoczyl jakis mechanizm:) Obecnie wypijam conajmniej 1,5 l.

a co w polsce?
A może by tak zorganizować spotkanie grupy w Krakowie??
Plastry odchudzajace
Pytanie o Crawford
Impulsami elektrycznymi można leczyć otyłość