wolowina

1. Data: 2001-04-13 14:30:06

Temat: wolowina
Od: "Maseczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam troche swiezej i mloodej wolowiny i kapletnie nie wiem co z nia zrobic
(gulasz odpada mam juz dosc) znacie jakies ciekawe przepisy?? moze jakas po
Chinsku??? prosze o pomoc!!!

1. Data: 2001-04-13 15:18:24

Temat: Re: wolowina
Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (gulasz odpada mam juz dosc) znacie jakies ciekawe przepisy?? moze jakas
Witam robilem cos smacznego wlasnie z wolowiny i po chinsku.
Wolowine pokroj w paseczki jak najciensze 0,5 cm na 0,5 cm, dlugosc
obojetna, jak na beef strogonow.
Podsmaz, dus pod przykryciem, krotko na oleju lub smalcu.
2 paczki FIX do potraw chinskich knoora. zgodnie z przepisem, dodaj
wolowine.
Pyszne
MarekF

1. Data: 2001-04-13 15:24:16

Od: "MaF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie podawac z ryzem
MarekF

1. Data: 2001-04-13 15:55:47

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chinsku??? prosze o pomoc!!!
>
> prosze-przepis jest ze statku "batory" na ktorym plywal kiedys moj wujo
skladniki: po 0,5 kg: wolowiny,pieczarek, cebuli, pomidorow, ogorkow kiszonych,
peczek ziel. pietr., 4 jajka na twardo, maly koncentrat pomidor.
wolowinke pokroic w drobna kostke, obsmazyc, wrzucic do szybkowara albo szkla
zaroodpornego, popieprzyc, na to pokrojona w polplasterki cebule, pomidory w
cwiartkach, pieczarki poszatkowane, ogorki kisz. pokrojone w kostke, jaja
pokrojone w osemki, posypac zielona pietr.posiekana(duzo)
zalac wszystko rosolkiem rozrobionym w 2/3 szkl. wody z przec.pomidor.
W szybkowarze u mnie to siedzi ok.40 min. Podawac z ryzem-pycha!!!!!!!-ewa

1. Data: 2001-04-14 06:03:01

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

MaF <m...@a...alpha.pl> wrote:

> Oczywiscie podawac z ryzem
> MarekF

Uncle Bens. Bedzie zupelnie po chninsku.

Wladyslaw

Wszystkiego NAJ i Smacznych, zdrowych i wesolych Swiat...
Kasztany.
Gdzie mozna kupic ges
zyczenia
stek, mazurek i swieta