wplyw masturbacji na zdrowie czlowieka

1. Data: 2006-10-23 18:59:23

Temat: wplyw masturbacji na zdrowie czlowieka
Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupowiczow

Czy zna ktos jakas literature w ktorej poruszany bylby temat masturbacji i
jej wplywu na zdrowie czlowieka? Taki referat mialbym przygotowac na
zajęcia z pedagogiki ogólnej.
Mowie tutaj o zagadnieniach zwiazanych z procesami zwiazanymi z ludzkim
ciałem, a nie o problemach natury etycznej. A moze macie jakies swoje
materialy na ten temat? Jakies artykuly?

Z pozdrowieniami
z gory wdzieczny

Jakub Ginalski

2. Data: 2006-10-23 19:16:34

Temat: Re: wplyw masturbacji na zdrowie czlowieka
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@t...pl> napisal(a):
> [...]
> ciałem, a nie o problemach natury etycznej. A moze macie jakies swoje
> materialy na ten temat? Jakies artykuly?

Słyszałem, że wyrabia mięśnie szyi.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2006-10-23 21:10:43

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Współcześnie seksuolodzy raczej nie postrzegają masturbacji jako
zjawiska szkodliwego. Wręcz odwrotnie. Zbyt częsta masturbacja może
skutkować u mężczyzn zaburzeniami wytrysku i procesu podniecenia
seksualnego.
Niestety nie potrafię podać źródeł wprost, ale proponuję
przejrzeć bibliografie podręczników psychiatrii, np. referencyjnego
podręcznika Bilikiewicza (U&P 2000 3t.)
Pozdrawiam

4. Data: 2006-10-23 22:47:40

Od: zdzwonek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski wrote:iczow

> Czy zna ktos jakas literature w ktorej poruszany bylby temat masturbacji i
> jej wplywu na zdrowie czlowieka?

Biblia, mowi o tym grzechu. Poza tym rosna wlosy na dlonioach, skora robi sie
zolta miedzy palcami, rdzen kregowy i mozg wysychaja, oczy sie robia
wylupiaste a efektem koncowym jest choroba sw. Wita.

> Taki referat mialbym przygotowac na zajęcia z pedagogiki ogólnej.

Cos ty nas tu ladujesz. Jaka to musi byc skrzywiona pedagogika ze tam sie
mowi o waleniu mustanga.

5. Data: 2006-10-24 12:30:12

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdzwonek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kuba Ginalski wrote:iczow

> Biblia, mowi o tym grzechu. Poza tym rosna wlosy na dlonioach, skora robi
> sie
> zolta miedzy palcami,
Nie żółta, tylko czarne plamki się tam robią

6. Data: 2006-10-24 14:30:12

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zolta miedzy palcami, rdzen kregowy i mozg wysychaja, >oczy sie robia
> wylupiaste a efektem koncowym jest choroba sw. Wita.

a potem wstepuje sie do PiS ;)
taki kiepski zart ;)

Ratujcie, jak walczyć z odciskiem na stopie?
Historia położnictwa
alergia
Test przed podaniem antybiotyku
owsiki-jaki lek bez recepty ?