wreszcie się zarejestrowałam

1. Data: 2005-03-04 13:57:36

Temat: wreszcie się zarejestrowałam
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

choć śledzę Waszą grupę już od dawna, dopiero teraz postanowiłam się
zarejestrować, mówicie o tylu ciekawych rzeczach!
kiedyś robiłam swetry na drutach, teraz szydełkuję serwetki i XXXXX -kuję,lubię
kaktusy i zbieram z nimi schematy
pozdrawiam Wszystkich i cieszę się, że wreszcie do Was dołączyłam
zdzieba

1. Data: 2005-03-04 14:22:19

Temat: Re: wreszcie się zarejestrowałam
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzieba napisał(a):
> [...]
> kaktusy i zbieram z nimi schematy
> pozdrawiam Wszystkich i cieszę się, że wreszcie do Was dołączyłam

hej
witaj na grupie
ja tez jestem nowa - aczkolwiek od jakiegos czasu tu siedze - glownie
przegladajac archiwum grupy gdzie jest caaaaala masa cudownych linkow :)

Justyna

1. Data: 2005-03-04 14:25:47

Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kuję,lubię
> kaktusy i zbieram z nimi schematy
> pozdrawiam Wszystkich i cieszę się, że wreszcie do Was dołączyłam

Miałam to samo, najpierw cichaczem wszystko czytałam, ale w końcu nie mogłam
już wytrzymać, no i jestem...
A tak na marginesie to chyba wyjątkowa grupa...
Bjutus

ktos pieczywa szukał - xxx
[xxx] drzewka bonsai
(ot)Tomsik niedostepny -prośba