ssanie w żołądku

1. Data: 2002-08-12 22:40:28

Temat: ssanie w żołądku
Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie oczywiście oznacza głód - zje się coś i przechodzi.
A jeśli pojawia się w dziwnych porach między posiłkowych i zjedzenie
czegoś nie pomaga?
No i, choć jestem łakomczuchem, tym ssaniom (podobnym do głodowych)
często wcale nie towarzyszy chęć jedzenia.
Czasami jest to bolesne.

--
Sabina

--
Biuro Tlumaczen
www.stranslator.republika.pl

2. Data: 2002-08-14 09:46:38

Temat: Re: ssanie w żołądku
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No i, choć jestem łakomczuchem, tym ssaniom (podobnym do głodowych)
> często wcale nie towarzyszy chęć jedzenia.

Powazne podejrzenie choroby wrzodowej.

3. Data: 2002-08-14 10:36:04

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)

Dolegliwosci dyspeptyczne i pojawiający się ból na czczo, przed snem, kilka
godzin po posiłku - jest jednym z objawów choroby wrzodowej dwunastnicy.
Jeżeli jeszcze niezdrowo się odżywiasz, palisz papierosy etc, to moglibyśmy
podejrzewać chorobę wrzodową dwunastnicy. Oczywiście tak być nie musi - ale
radziłbym zrobić badania w tym kierunku - np. gastroskopię, a może test
ureazowy etc.

Pozdrawiam i życzę zdrowia!!

Doc

4. Data: 2002-08-24 09:25:46

Temat: wrzody? (Re: ssanie w żołądku)
Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Aug 2002 12:36:04 +0200, "Dr" <m...@h...pl> wrote:

> [...]
>radziłbym zrobić badania w tym kierunku - np. gastroskopię, a może test

Dzieki i dziekuje za odpowiedzi.
Probowalam wyszukac w internecie czegos wiecej o wrzodach, jednak
znalazlam same ogolniki, gdzie opisane objawy moga lecz nie musza
pasowac do moich.
Duzo pisze o bolu na czczo i o tym, ze jak sie napije mleka lub zjem
cos, powinno przejsc - a nie przechodzi, no i zazwyczaj nie jest to
bol tylko uczucie glodu, a jesli boli to jest to podobne uczucie do
silnego glodu kiedy "ssie az boli". Choc faktycznie zdarza sie to
najczesciej i najsilniej wieczorem.
Raczej nie odzywiam sie niezdrowo, napewno nie pale.
Moze sie przelamie i pojde wyprobowac kolejnego lekarza, choc
wolalabym miec ku temu konkretniejszy powod niz bycie glodna.

Czy moze miec cos wspolnego z wrzodami silny bol zoladka gdy napije
sie na czczo coca coli?

Sabina

5. Data: 2002-08-26 21:28:07

Temat: Re: wrzody? (Re: ssanie w żołądku)
Od: "Rafal" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze miec cos wspolnego z wrzodami silny bol zoladka gdy napije
> sie na czczo coca coli?

jak najbardziej

6. Data: 2002-08-27 08:04:00

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> jak najbardziej

Odstaw ten odrdzewiacz i wyeliminuj wszystkie mapoje gazowane!!!
Pozdro.
Pavulon

7. Data: 2002-08-27 19:28:45

Od: Sabinka <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 23:28:07 +0200, "Rafal" <r...@g...pl> wrote:

>jak najbardziej

Ok. Mam jeszcze pytanie dot. kawy - tu nie chodzi o kofeine, prawda? A
kawy "Lagodne dla zoladka"? Sa takie.
No i jeszcze podobno kawa rozpuszczalna ogolnie mniej szkodzi - czy na
wrzody tez?
Podobno nie mozna jesc owocow - czy chodzi konkretnie o owoce czy
raczej o owoce surowe i czy o warzywa rowniez?

Thx.

--
Sabina

--
Biuro Tlumaczen
www.stranslator.republika.pl

przedstawiciel medyczny
AbGymnic
poszukiwany urolog dziecięcy
Vilca Cora (Koci Pazur) - lek wspomag. hemio-terap
czy to normalne ? (zapalenie spojówek/rogówki)